ေမွာ္၀င္ ပန္းခ်ီကားတခ်ပ္
တကယ္ေတာ့ သူသည္ ပန္းခ်ီကို သိပ္ခံစားတတ္လွသူေတာ့ မဟုတ္ပါ။ လီယုိနာဒုိဒါဗင္ခ်ီ (Leornado Da Ving) ၏ မိုနာလီဇာအျပံဳး၊ ဗင္ဂိုး၏ အာလူးစားသူမ်ား စသည့္ ကမာၻေက်ာ္ပန္းခ်ီမ်ားကိုပင္ အျပည့္အ၀ ခံစားနားလည္တတ္သူပင္ မဟုတ္ပါ။
သို႔ေသာ္ စဲြမိစဲြရာဆိုသလိုပင္ စိတ္ထဲတြင္ မွတ္မွတ္ထင္ထင္ ျဖစ္ေနတတ္ေသာပန္းခ်ီကားမ်ားလည္း ရွိပါသည္။ ဥပမာ .. ေပၚဦးသက္၏ မိသားစုပန္းခ်ီကားလိုမ်ဳိး။ ေနာက္ ဘယ္ပန္းခ်ီဆရာ ေရးဆဲြထားမွန္း သူမသိေသာ ပန္းခ်ီမ်ဳိးလည္း မွတ္မိေနတတ္ပါသည္။ နာဇီစစ္ သားတဦးက ေသနတ္ျဖင့္ပစ္အံ့ဆဲဆဲအေနအထားတြင္ မလံုျခံဳမွန္းသိလ်က္ႏွင့္ သားငယ္ကုိရင္ႏွင့္၀ွက္ကာ ကာကြယ္ထားသည့္ မိခင္တဦး ၏ေမတၱာကို ထင္သာေစသည့္ပန္းခ်ီကားတခ်ပ္ကို သတိရေနတတ္ေလသည္။
ေနာက္တခုကေတာ့ ကေလးပန္းခ်ီ တခ်ပ္ျဖစ္ပါသည္။ နယ္စပ္ေဒသက မူလတန္း ကေလးငယ္ေလးတဦးေရးဆဲြထားၿပီး ပန္းခ်ီကားထဲတြင္ ၿပံဳးတေပ်ာ္ေပ်ာ္ ျဖစ္ေနၾကေသာ အေဖအေမကို လက္တဖက္ဆီဆဲြကာ ပန္းခင္းထဲမွာ ၾကည္ႏူးေနရွာေသာ သမီးငယ္ေလးပံုျဖစ္ပါသည္။ လက္ေတြ႕ဘ၀တြင္ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့သည့္ ဘ၀အိပ္မက္ကိုေရးဆဲြထားသည့္ ကေလးငယ္ေလး၏ခံစားခ်က္ကို ပန္းခ်ီကားေလးက အတိုင္း သား ေဖာ္ျပေနသည္ကုိး ...။
အလို .. သူ႔စိတ္ထဲမွာ မွတ္မွတ္ထင္ထင္ျဖစ္ေနတတ္ေသာ ပန္းခ်ီကားေတြက မိသားစုေမတၱာဖဲြ႕ေတြပါလား။
ဟုတ္ေတာ့လည္း ဟုတ္သည္။ အထူးသျဖင့္ ယခုတေလာ သူ႕စိတ္ထဲ မၾကာမၾကာ ျမင္ေယာင္ေနမိတတ္သလို အဖန္ဖန္လည္း ၾကည့္မိ ေနသာပန္းခ်ီကားေလးမွာ မင္းကိုႏိုင္၏ အေမဆိုသည့္ ပန္းခ်ီကားေလး ျဖစ္ပါသည္။
ယခုေနာက္ဆံုး အဖမ္းခံရသည့္ နံနက္ကပင္ မိခင္ျဖစ္သူအား “သားခဏ လိုက္သြားဦးမယ္။ ညေန ျပန္လာခဲ့မယ္”ဟု ႏွစ္သိမ့္သြားခဲ့ေသာ ကိုမင္းကိုႏိုင္သည္လည္း အေမခ်စ္သူတဦးျဖစ္မွန္း သူ႔ပန္းခ်ီကားေလးက ထင္ရွားေစပါသည္။
ကိုမင္းကိုႏိုင္၏ ဖခင္သည္ ပန္းခ်ီေက်ာ္တဦး ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ကိုမင္းကိုႏိုင္သည္ ပန္းခ်ီထက္ ကဗ်ာေလးေတြေရးတာကိုသာ ဖတ္ဖူးပါ သည္။ သူေရးေသာ ပန္းခ်ီကားဆို၍ ဒီ “အေမ” ဆိုသည့္ ပန္းခ်ီကားေလးတခုသာ ျမင္ဖူးပါသည္။ ပန္းခ်ီကားေလးသည္ အလင္းေတြ အေရာင္ေတြ အနီးအေ၀း အႏုအရင့္ စသည့္ ပန္းခ်ီစည္းကမ္းေတြကို အျပည့္အ၀လိုက္နာထားသည္ မဟုတ္ဟု ထင္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ခံစားမႈကို အသားေပးေရးဆဲြထားသျဖင့္ ပန္းခ်ီကားသည္ ပိုလို႔ပန္းခ်ီ (အႏုပညာ) ဆန္ေနသည္ဟု ထင္ပါသည္။
ကိုမင္းကိုႏိုင္၏ အေမပန္းခ်ီကားထဲတြင္ အေမသည္ အိမ္တံခါးေလးကိုကိုင္ရင္း အေ၀းဆီမွျပန္လာမည့္သားကို ေမွ်ာ္ေနပါသည္။ အေမ့ မ်က္၀န္းသည္ မႈိင္းမႈန္ေနရွာပါသည္။ သို႔ေသာ္ သားျပန္လာမည္ကိုေတာ့ အျပည့္အ၀ေမွ်ာ္လင့္ယံုၾကည္ေနမွန္း ထင္သာေနပါသည္။
ေဘးနံရံေပၚတြင္ေတာ့ ၾကက္ေျခခတ္ အနီေတြထင္းေနသည့္ ျပကၡဒိန္ေလးတခု။ သားျပန္မလာေသးသည့္ ရက္စဲြေတြကို ေရးျခစ္ထားသည္ မွာ ဘယ္ေလာက္မ်းခဲ့ၿပီမသိ။ ပန္းခ်ီကားထဲတြင္ ဖတ္လက္စ စာအုပ္တအုပ္ႏွင့္ ေဘာပင္ေလးေတြရွိသည္။ သား၏ေဘာလံုးတလံုးလည္း ရွိေနသည္။ ဂစ္တာစိမ္းေလးတလက္ကလည္း ဖံုေတြတက္၊ ႀကဳိးေတြလည္း ေလ်ာ့ေနမည္ ထင္သည္။ လြယ္သူမဲ့ေန(ေမွ်ာ္ေန)ရွာေသာ လြယ္အိတ္ေလးတလံုးကလည္း နံရံမွာ ခ်ိတ္လ်က္။
ကိုမင္းကိုႏိုင္သည္ သူ၏ အေမဟူေသာ ပန္းခ်ီကားေလးကို အေရာင္မွိန္မွန္ေလးေရးထားပါသည္။ သို႔ေသာ္ အနက္အဓိပၸါယ္ခံစားမႈက ေတာ့ လင္းလက္ေနပါသည္။
ကိုမင္းကိုႏိုင္သည္ သူ႔အေမကို “ညေန ျပန္လာခဲ့မယ္” ဟု ဆိုခဲ့ပါသည္။ သူ႔အေမလည္း ပန္းခ်ီကားေလးထဲကလို ေမွ်ာ္ေနရွာေရာ့မည္။ သူ႔လိုပင္ က်ေနာ္တို႔ကိုေမွ်ာ္ေနေသာ အေမေတြလည္း အမ်ားအျပား ရွိေနပါသည္။ က်ေနာ္တို႔လည္း အိမ္ကို ျပန္ခ်င္လွပါၿပီ။ ယခုအခ်ိန္ထိ ေတာ့ က်ေနာ္တို႔အေမေတြႏွင့္ ေ၀းကြာေနဆဲျဖစ္ပါသည္။
သူရိန္ထက္
ေအာက္တုိဘာ ၁၈၊ ၂၀၁၁
(၀န္ခံခ်က္ - လြန္ခဲ့ေသာ ၆ ႏွစ္ခန္႔ေလာက္က မိုးမခ၊ ဘားမားတူေဒး၊ ဟစ္တိုင္တို႔တြင္ ေရးသားေဖာ္ျပခဲ့ၿပီးျဖစ္ ပါသည္)
No comments:
Post a Comment