Saturday, September 8, 2012

သိေစခ်င္စမ္းလွတယ္



ညီပုေလးရဲ႕ ''လ်က္ဆားတတုိ႔'' ဆုိတဲ့ ဝတၳဳတုိကေလး စံပယ္ျဖဴမဂၢဇင္းမွာ
ပထမဆုံးပါလာေတာ့ ''အေမ ဖတ္ပါအုံး၊ ဒါေလး ကြၽန္ေတာ္ေရးတာ'' လုိ႔ ဆုိၿပီး
ျပလာတာနဲ႔ ဖတ္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ကြၽန္မစိတ္ထဲ ေတာ္ေတာ္လႈပ္လႈပ္ရွားရွား
ခံစားရတယ္။ ဒါေၾကာင့္ တခါထပ္ၿပီး တေခါက္ဖတ္ၾကည့္လုိက္ျပန္တယ္။

သူ႕ဝတၳဳက စက္ဘီးျပင္စားသူတဦးနဲ႔ သူ႕သားငယ္အေၾကာင္း ေရးထားတဲ့ဝတၳဳ၊
စက္ဘီးျပင္သမားနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အေသးစိတ္ကေလးေတြမွာ ေတာ္ေတာ္ ေစ့ေစ့
စပ္စပ္ ေရးထားတာ ေတြ႕ရတယ္ေလ၊ အဲဒါနဲ႔ ကြၽန္မက ရင္ထဲတြင္ၿပဳံးမိတယ္။
ဒါမ်ဳိး သူေရးတတ္မွာေပါ့၊ သူႏုိင္တဲ့ အေၾကာင္းအရာကုိးလုိ႔။

သူ႕အေဖက မင္း အိမ္ေထာင္သည္ျဖစ္ၿပီ၊ ေဘာလုံးမကစားရေတာ့ဘူးဆုိၿပီး
ပိတ္ပင္လုိက္တဲ့အခါ သူက ေဘာလုံးကန္တာကုိ ရပ္ထားၿပီး ၿပဳိင္ဘီးစက္ဘီး
စီးတယ္ေလ။ အဲဒီေတာ့ စက္ဘီးနဲ႔ဆုိင္ရာေတြမွာ သူကကြၽမ္းက်င္ေနရမွာေပါ့။
ႏုိ႔ေပမယ့္ သူေရးပုံကေလးက သူပုိင္ဟန္ကေလးကပါတာကုိေတာ့ သတိမျပဳပဲ
မေနႏုိင္ဘူး။

ေနာက္ေတာ့ သူ႔ဝတၳဳတုိကေလးေတြက ႏွစ္လျခားသုံးလျခား ''ေဂါဝိန္သီခ်င္း''
ဆုိၿပီး ပါလာလုိက္၊ ''မသုိးထမင္း မသုိးဟင္း'' ဆုိၿပီး ပါလုိက္၊ ''မဂၤလာရက္ျမတ္
လက္ထပ္တဲ့သူေတြ'' ဆုိၿပီး ပါလာလုိက္ ဖတ္ဖတ္လာရတယ္။ ဖတ္ရတဲ့အခါ သူ႔
အေရးအသားက၊ သူပုိင္ဟန္ကေလးတခုကုိ ဆုတ္ဆုတ္ကုိင္ကုိင္နဲ႔ ေရးေနတာမုိ႔
ကုိယ္ကမေနႏုိင္ဘူး၊ ရင္ထဲမခ်င့္မရဲ ရွိလွလြန္းလုိ႔ ''မင္းႏွယ္ကြယ္၊ မင္းအေဖ
ရွိတုန္းမ်ား ဒီလုိေရးပါေတာ႔” လုိ႔ ေျပာမိေတာ့တယ္။

သူ႔အေဖဦးလွက သူသာ စာေရးတာမဟုတ္ပါဘူး၊ သူမ်ားကုိလည္း စာေရးလာ
ေအာင္ ဆြဲေဆာင္စည္းရုံးေလ့ရွိသူပါ။ ဆရာဝန္ကုိေတြ႕ယင္လည္း ''ဆရာတုိ႔
စာေရးၾကပါ'' လုိ႔ တုိက္တြန္းတာပါ။ စာကုိ စကားေျပာတဲ့အတုိင္း ေရးတာကုိက
ေရးရတာလြယ္ေအာင္ေရးတာ၊ အလုပ္သမား လယ္သမားေတြထဲက ေရးစရာရွိတဲ့
လူေတြ လြယ္လြယ္ေရးလုိ႔ရေအာင္ ေရးတာလုိ႕ သူကဆုိတာပါ။ သူစည္းရုံးလုိ႔၊
သူေနရာေပးလုိ႔၊ သူတုိက္တြန္းလုိ႔ စာေရးဆရာျဖစ္ၾကသူေတြလည္း မနည္းပါဘူး။
ဆရာေတာ္ေရႊကုိင္းသားေရာ ကြၽန္မပါ သူ႔ေၾကာင့္ စာေတြအမ်ားႀကီး ေရးျဖစ္ၾက
တာပါ။

သူ႔ေစတနာ သူ႔စိတ္က အဲဒီလုိရွိရာမွာ သူနဲ႔ကြၽန္မ အေၾကာင္းဆက္ေပါင္းဖက္ၿပီး
သားသမီး ၅-ေယာက္ ထြန္းကားလာတယ္ဆိုေတာ့၊ မိဘတုိင္းရဲ႕ ထုံးစံအတုိင္း
ကုိယ့္သားသမီးကုိလည္း ကုိယ္ဝါသနာပါလုိ႔ လုပ္တဲ့အလုပ္မွာ ဝင္ေရာက္လုပ္ကုိင္
လာေစခ်င္တာေပါ့။ သူက သားေလးသမီးေလးေတြကုိ သူလုိပဲ စာေရးတတ္လာ
ေစခ်င္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေက်ာင္းသားအရြယ္ကတည္းက စာအေရးခုိင္းၿပီး
အရြယ္နဲ႔အညီ သင့္ေတာ္တဲ့ ေနရာကေလးေတြမွာ ထည့္ေပးလာတယ္။

သူ႔သားအႀကီးဆုံးေမာင္ဝင္းဆုိရင္ စိန္ပီတာမွာေနတုန္း ၇-တန္း၊ ၈-တန္း ေက်ာင္းသား
ဘဝကတည္းက ေမာင္ဝင္းက အဂၤလိပ္ သတင္းစာႀကီးေတြမွာပါတဲ့ ရစ္ပေလရဲ႕
ယုံခ်င္ယုံ မယုံခ်င္ေနဆုိတဲ့ ရုပ္ပုံကေလးေတြနဲ႔ ေဖာ္ျပတဲ့ အခန္းကုိ ျဖတ္ျဖတ္ၿပီး
စုေနတာကုိျမင္ေတာ့၊ အဲဒါကုိ ကေလးဖတ္စရာ ေဆာင္းပါးကေလးေတြျဖစ္ေအာင္
ရုပ္ပုံေလးေတြနဲ႔ ျပန္အေရးခုိင္းၿပီး လူထုဂ်ာနယ္မွာ ေဖာ္ျပေပးပါတယ္။ ဒါဟာ
သူ႔ပထမဆုံးသားေလးကုိ စာေပလမ္းေၾကာင္းေပၚမွာတက္ၿပီး လမ္းေလွ်ာက္စ
သင္ေပးတာပါ။

ဒုတိယသမီးက်ေတာ့လည္း ဒီလုိပါပဲ၊ သမီးကုိ ေဆာင္းပါးေလးေရးခုိင္းၿပီးေတာ့-
''ေအာက္ပါေဆာင္းပါးတုိကေလးမွာ အသက္ ၁၂-ႏွစ္ရြယ္ ေက်ာင္းသူမေလးတဦး
က သူ၏အားလပ္ခ်ိန္ကေလးတြင္ ေက်ာင္းစာအုပ္တအုပ္မွ သင္ခန္းစာတပုဒ္
ကုိမီွး၍ ေရးသားထားျခင္း ျဖစ္ေပသည္။ ကေလးမ်ား၏ စာေရးစာဖတ္ အေလ့ဝသီ
တုိးတက္ရာ တုိးတက္ေၾကာင္းကုိ အားေပးသည့္အေနျဖင့္ ထည့္ေပးလုိက္ျခင္း
ျဖစ္သည္။ အလားတူပင္ အျခားကေလးငယ္မ်ားထံမွရရွိလွ်င္လည္း သင့္ေတာ္ပါက
ထည့္သြင္းေဖာ္ျပေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း (အယ္ဒီတာ)'' လုိ႔ ေဆာင္းပါးရဲ႕အစမွာ
ေဖာ္ျပထားၿပီး၊ ေဆာင္းပါးကုိ ''စံပယ္နဲ႔အုန္းခြံ'' ေက်ာင္းေတာ္သူ မသန္းရင္မာ
ဆုိၿပီး ကေလးပန္းခ်ီ ျမင္းကေလး ၂-ေကာင္ရဲ႕ပုံနဲ႔ လူထုဂ်ာနယ္ အမွတ္-၇၅၊
၁၉၅၆-ဇူလုိင္လဆန္းထုတ္မွာ ေဖာ္ျပေပးပါတယ္။

အဲဒီေဆာင္းပါးက စာမ်က္ႏွာ-၁ဝ လက္ဝဲဘက္ကပါ။ စာမ်က္နွာ-၉ လက္ယာဘက္မွာေတာ့
သူ႔သားႀကီးေမာင္စုိးဝင္းရဲ႕ သဘာဝေလ့လာမႈဆုိတဲ့ေခါင္းနဲ႔ ရစ္ပေလရဲ႕ ယုံခ်င္ယုံ မယုံခ်င္ေန
ထဲက ေကာင္းႏုိးရာရာေလးေတြကုိ ရုပ္ပုံေလးေတြနဲ႔ ေဖာ္ျပတဲ့ ေဆာင္းပါးကေလး
ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

အေဖႀကီး လမ္းေလွ်ာက္သင္ေပးတဲ့အတုိင္း သားအႀကီးက စာေရးတတ္လာတယ္၊
သတင္းစာမွာ သတင္းေရးတာေတြ လုပ္ေပးခဲ့တယ္ေလ။ သမီးႀကီးကလည္း
ဆရာဝန္ျဖစ္လာတဲ့အခါ ေဆးပညာေပး ေဆာင္းပါးကေလးမ်ား၊ သတင္းစာမ်ားမွာ
တခါတရံ ေရးျခင္းအားျဖင့္ စာေရးယင္ျဖစ္ႏုိင္တဲ့ အလားအလာကုိ ျပခဲ့ၾကတယ္။

သားလတ္ကေတာ့ စာသာမကပန္းခ်ီပါ အစြန္းအစရွိလာတယ္။ အငယ္ႏွစ္ေယာက္
လူလားေျမာက္မယ့္ အခ်ိန္ၾကေတာ့ ဂ်ာနယ္ေရာ သတင္းစာေရာက ထုတ္ေဝတာ
ရပ္ဆုိင္းထားၿပီ။ ဒါေၾကာင့္ သူကုိယ္တုိင္ လက္တြဲၿပီး လမ္းေလွ်ာက္သင္မေပး
ႏုိင္ေတာ့ဘူး၊ ဒီလုိ သင္မေပးႏုိင္ေပမယ့္ တျခားေနရာေတြမွာ စမ္းသပ္ ေရးသားမႈ
ေတြကုိ သူကျပဳေစခ်င္ပါတယ္။ အႏုိ႔ေပမယ့္ သမီးအငယ္နဲ႔ သားအငယ္က
အေဖသိေအာင္ စာေရးခ်င္တဲ့အစအနကုိ လုံးဝမျပၾကဘူး။

သားအငယ္ကဆုိယင္ စာဘက္ေပဘက္ကုိ မလာရုံသာမက ေက်ာင္းစာပညာ
မွာေတာင္ အကစားဖက္လြန္းလုိ႔ အစ္ကုိေတြနဲ႔ တျခားစီျဖစ္ခဲ့ရတယ္။ အစ္ကုိ
ႏွစ္ေယာက္က စာက်က္ခ်ိန္မွာ သာမန္စာက်က္ၾကရုံနဲ႔ ၁ဝ-တန္းကုိ ပထမအဆင့္
ကခ်ည္း ေအာင္ခဲ့ၾကတယ္။ သားႀကီး သားလတ္တုိ႔ေခတ္တုန္းက ဒီ ဆုိတဲ့
ဂုဏ္ထူးမွတ္က ေခတ္မစားေသးဘူး၊ ရတဲ့အမွတ္ေတြေပါင္းၿပီး အမွတ္မ်ားသူ
ေတြကုိ ပထမအဆင့္ကေအာင္တယ္ဆုိၿပီး အဆင့္ခြဲေၾကညာေပးတယ္၊ ဒီေကာင္ေတြ
က စာစီစာကုံးၿပဳိင္ပြဲေတြ ဝင္ၿပဳိင္ယင္လည္း ဆုစာအုပ္ေတြ ရဖူးသူခ်ည္းရယ္။

သားလတ္ကဆုိယင္ သတင္းနဲ႔ ေဆာင္းပါးေကာင္းေကာင္း ေရးတတ္ရုံမက
ပန္းခ်ီကေလး ဘာေလးပါ ဆြဲေဖာ္ရလုိ႔ အေဖက သူ႔အရက္သမား အမွား- ၂ဝဝဝ၊
ဘိန္းျဖဴသမား အမွားကမၻာ၊ ဘဝခ်င္းမတူတဲ့ တရုတ္ျပည္စတဲ့ စာအုပ္ေတြမွာ
သူ႔သားလက္ရာေတြကုိ စာအုပ္ဖုံး ထည့္သုံးေသးတယ္။

အဲဒီလုိရွိရာမွာ သားအငယ္ဆုံးက်ေတာ့ ဒီေကာင္က ေဘာလုံးကြင္းထဲမွာ ေန႔တုိင္း
ေန႔တုိင္း အခ်ိန္ကုန္ေနေတာ့ စာေမးပြဲကမေအာင္ပါဘူး။ သူ႔မွာ ပြဲမကန္ယင္
ကြင္းဆင္းတာပါ။ အဲဒီေတာ့ ၁ဝ-တန္းေျဖရမယ့္ႏွစ္မုိ႔ အေမက သူစာက်က္ေန
ပလားလုိ႔ လာေခ်ာင္းၾကည့္ယင္ ၉-နာရီပဲရွိေသးတယ္ သူက ႏွစ္ႏွစ္ၿခဳိက္ၿခဳိက္ႀကီး
အိပ္ေပ်ာ္ေနပါၿပီ။

ကြၽန္မက ''ငါ့သားရယ္ ဒီေခတ္မွာ ဆယ္တန္းဆုိတာ
အေမသနားလာတဲ့အထိ စာက်က္ရပါတယ္၊ မင္းျဖင့္လာၾကည့္ယင္ အိပ္ေပ်ာ္ေနၿပီ၊
ညဥ့္နက္ေအာင္ စာက်က္ပါ''လုိ႔ ေျပာယင္ ''ဟုတ္ကဲ့'' ဆုိၿပီး ေန႔တုိင္း အေစာႀကီး
အိပ္ေပ်ာ္ေနတာခ်ည္းပဲ။ ဒါနဲ႔ ၁ဝ-တန္း ပထမႏွစ္မွာ က်ပါတယ္။ သူ႔အစ္ကုိေတြ
ဘယ္သူမွ ဘယ္အတန္းမွာမွ စာေမးပြဲမက်စဖူးပါဘူး။ ဒီအငယ္ဆုံးေကာင္က်ခါမွ
၁ဝ-တန္း ဒုတိယႏွစ္မွာလည္း ဘီနဲ႔ပဲေအာင္ပါတယ္။

မျဖစ္ပါဘူး၊ ေသေသခ်ာခ်ာလုပ္ပါ၊ စာက်က္ပါ၊ ၁ဝ-တန္းသမားဆုိတာ၊
အေမက သူအိပ္ခါနီးမုိ႔ လာၾကည့္၊ သားကေလး စာၾကည့္ေနတုန္းမုိ႔
''ငါ့သားစာက်က္ေနရွာတုန္းကုိး'' လုိ႔ အသာလွည့္ ျပန္လုိက္၊ သားက စာၾကည့္ေနတုန္းမုိ႔ ငါ့သားေလးပင္ပန္းရွာတယ္၊ ခုထိ မအိပ္ေသးဘူး။ သနားပါတယ္ဆုိၿပီး
စားစရာေလးေတြ လာေကြၽးယင္း ''သားရယ္ အိပ္ပါေတာ့၊ စာကမရေသးဘူးလား'' လုိ႔ ေျပာၾကရတဲ့အမ်ဳိးပါလုိ႔ သူ႔ကုိဘယ္လုိ ေျပာေပမယ့္ သူကျဖင့္
ကြၽန္မလာၾကည့္ယင္ ၁ဝ-နာရီမွာ အိပ္ေပ်ာ္လုိ႔ ေနတာ
ခ်ည္းပါပဲ။

ဒါနဲ႔ တတိယႏွစ္ ၁ဝ-တန္းဝင္ေျဖေတာ့လည္း ဘီနဲ႔ပဲေအာင္ပါတယ္။
စတုတၳႏွစ္ ေျဖေတာ့လည္း ဘီနဲ႔ပဲ ေအာင္ပါတယ္။ ပၪၥမႏွစ္က်မွပဲ ေအနဲ႔ ေအာင္ပါ
ေတာ့တယ္။ ကုိယ္က အေမဆုိေတာ့ ''အင္း ေတာ္ေသးရဲ႕၊ တခ်ဳိ႕မ်ား ဘီေတာင္
ျပဳတ္ခ်င္ျပဳတ္သြားေသးတာ၊ တခ်ဳိ႕က စိတ္ပ်က္ၿပီး မေျဖခ်င္ေတာ့ဘူးလုိ႔
ေျပာၾကေသး၊ သူက ဒီလုိမေျပာပဲ စိတ္ရွည္လက္ရွည္ေတာ့ မေအာင္မခ်င္း
ေျဖေဖာ္ရေသးရဲ႕''လုိ႔ ေက်းဇူးတင္လုိက္ရပါေသးတယ္။

ခက္တာက သူကစာေမးပြဲမေအာင္တာကလြဲယင္ အားလုံးေကာင္းတယ္။
ေဆးလိပ္မေသာက္၊ကြမ္းမစား၊ မဆဲမေရးနဲ႔ အလြန္သေဘာေကာင္းတဲ့ေကာင္။
စိတ္မွာ ဖေအနဲ႔ စိတ္ခ်င္းအတူဆုံးသား။ ၿပီးေတာ့ သူ႔အစ္ကုိအႀကီးႏွစ္ေယာက္၊
အေၾကာင္းအားေလ်ာ္စြာ အိမ္မွာမရွိၾကေလေတာ့။ အေဖႀကီးက သူ႔ကုိသိပ္ခ်စ္တာ။
သူ႔ကြယ္ရာမွာမိတ္ေဆြမ်ားကုိ ''ဒီေကာင္က သားလက္က်န္ကေလး''လုိ႔ ေျပာၿပီး
မိတ္ဆက္ေပးေနက်။ သားဆုိလုိ႔ သူပဲရွိေတာ့ သူ႔ပဲခ်စ္ေနရတယ္မဟုတ္လား။

သူက အရြယ္ေရာက္လာေတာ့ ေဘာလုံးကန္တာကလြဲယင္ ပန္းခ်ီဆြဲပါတယ္။
အေဖက စာပါေရးေစခ်င္တယ္။ သူက တလုံးတပါဒမွ မေရးပါဘူး၊ အားအားရွိယင္
ဆီေဆးနဲ႔ ပန္းခ်ီေရးပါတယ္။ အေဖႀကီးက ''ငါ့သား- အေဖေလ အသက္ ၂၃-ႏွစ္
ရွိေတာ့ မဂၢဇင္းထုတ္ေနၿပီ၊ ဒီအရြယ္ဆုိ အေဖ ကေလာင္ကေလးတေခ်ာင္း
ေကာင္းေကာင္းကုိင္ေနၿပီ'' စသည္ျဖင့္ သူ႔ကုိေျပာတယ္၊ အားမရလုိ႔။ သူကျဖင့္
မလႈပ္ပါဘူး။

အဲဒါနဲ႔သာ ၁၉၈၂-ခုႏွစ္က အေဖဆုံးသြားပါေလေရာ။
အေဖဆုံးၿပီး ၃-ႏွစ္ၾကာမွ သူက စာစေရးလာပါတယ္။ သူ႔စာေလးေတြ တပုဒ္က
ႏွစ္ပုဒ္ ျမင္ေတြ႕လာရေတာ့ သူ႔သား စာေရးလာေစခ်င္တဲ့ ဖေအႀကီး သိေစခ်င္
လုိက္တာ၊ လုိက္ေျပာလုိ႔မ်ားျဖစ္ယင္ျဖင့္ ေျပာစမ္းခ်င္ပါေသးရဲ႕။ ''ကုိယ့္သား
စာေရးလာပါၿပီေတာ္'' လုိ႔။

သူက သားေတြကုိ စိတ္တုိင္းမက်ယင္ ''မင္းသား ကဘယ္လုိလား''လုိ႔
ကြၽန္မကုိ တုိင္ေျပာေျပာေနက်။ မင့္သားမဟုတ္ဘူး။
''မင္းသား'' တဲ့ အျပစ္တင္သံကေလးနဲ႔။ သူစိတ္ခ်မ္းသာယင္ျဖင့္ ''ငါ့သား ငါ့သား''
နဲ႔ ''ငါ့သား''ခ်င္း ထပ္ေနတတ္တာပါ။

ဒါေၾကာင့္ သူရွိတုန္းက စာတလုံးမွ ေရးမျပတဲ့သားက ဝတၳဳတုိကေလးေတြ
ေရးလာေတာ့ သူ႔အေဖမ်ားရွိယင္ ဘာေျပာမွာပါလိမ့္လုိ႔ ကြၽန္မက မေတြးပဲ
မေနႏုိင္ဘူး။ ဒီလုိေတြးမိေနတုန္းမွာ - သူလုိ လူငယ္ေလးေတြကုိ ရည္စူးၿပီး
သူ႔အေဖႀကီး ေျပာသြားတဲ့ စကားေလးေတြ၊ ေဟာေျပာပြဲတခုမွာေျပာဖုိ႔ သူေရးသား
ျပင္ဆင္ထားတာေလးကုိ ကံအားေလ်ာ္စြာ စာအုပ္ေလးတအုပ္ထဲက ဘြားကနဲ
ေတြ႕တယ္။ သူ႔အေဖရွိယင္ သူဒီလုိပဲ ေျပာမွာပါပဲေလ-လုိ႔ ေအာက္ေမ့လုိက္မိတယ္။

ဦးလွက''စာေပဟာ ျပည္သူတုိ႔ရဲ႕ လုိအပ္ခ်က္နဲ႔ အညီ ေပၚထြန္းဖုိ႔လုိတယ္၊
ဒီအခ်က္ဟာသိပ္အေရးႀကီးပါတယ္''တဲ့။
''ဒီကေန႔ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ႏုိင္ငံမွာ ေအာက္ပါစာေပရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားနဲ႔ ကုိက္ညီတဲ့
စာေပမ်ဳိးသာ ထြက္သင့္ပါတယ္''။
(၁) xxxxxxxxxျပည္သူေတြၾကားထဲ စိမ့္ဝင္ဖုိ႔။
(၂) ကုန္ထုတ္စြမ္းအား တုိးတက္ဖုိ႔။
(၃) ျပည္ေထာင္စု တုိင္းရင္းသာလူမ်ဳိးေပါင္းစုံ ေသြးစည္းညီၫြတ္ဖုိ႔။
(၄) တုိင္းခ်စ္ျပည္ခ်စ္စိတ္ေတြ၊ မ်ဳိးခ်စ္စိတ္ေတြ ရွင္သန္ႀကီးထြားေနဖုိ႔။
(က်ဥ္းေျမာင္းတဲ့ လူမ်ဳိးေရးစိတ္ မဟုတ္)
(၅) အမ်ဳိးသား ယဥ္ေက်းမႈကုိ ဆက္လက္ထိန္းသိမ္းဖုိ႔ ဖြံ႕ၿဖဳိးတုိးတက္ေအာင္လုပ္ဖုိ႔။
(၆)တုိင္းျပည္မွာ ေလာေလာဆယ္ရွိေနတဲ့ ျပႆနာမ်ားေျဖရွင္းရာမွာ အေထာက္
အကူျဖစ္တဲ့ စာေပမ်ဳိးထြက္ေပၚဖုိ႔၊ ေမွာင္ခုိ၊ ဘိန္းျဖဴ၊ အရက္၊ ေလာင္းကစား
ျပႆနာ စသည္မ်ား။
(၇) ႏုိင္ငံတကာခ်စ္ၾကည္ေရးကုိ အက်ဳိးျပဳတဲ့စာေပမ်ဳိး။

ဒီလုိစာေပမ်ဳိးေတြကုိ ႏုိင္ငံေရးအသိ ေကာင္းေကာင္းရွိတဲ့ လူငယ္စာေရးဆရာ
အသစ္ေတြကမွ အပင္ပန္းခံၿပီး စြမ္းစြမ္းတမံ ေရးႏုိင္မွာပါ။ အေတြးအေခၚသစ္၊
အေျမာ္အျမင္သစ္မရွိယင္ မဖန္တီး မတီထြင္ႏုိင္ပါဘူး။ စာေရးတယ္ဆုိတာ
ပုံစံေသႀကီးခ်ၿပီး လုပ္ရမွာမဟုတ္ပါဘူး၊ ဟန္အမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႔ လြတ္လြတ္လပ္လပ္
တီထြင္ရမွာပါ။

ေစတနာသဒၶါတရား ထက္ထက္သန္သန္၊ ယုံၾကည္မႈ ျပင္းျပင္းထန္ထန္နဲ႔
ေရးယင္ ေအာင္ျမင္တာပါပဲ။
''ဒီကေန႔ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ တုိင္းျပည္မွာ သာမန္ ရသစာေပေလာက္နဲ႔ မလုံေလာက္
ဘူး၊ xxx သရုပ္မွန္စာေပေတြ ထြန္းကားရမယ္''လုိ႔ ေဟာေျပာခဲ့ဖူးပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ ကြၽန္မက ''ေဖေဖလုိခ်င္တဲ့ စာမ်ဳိးေတြျဖစ္လာေအာင္ ႀကဳိးစား
ေပေတာ့ကြယ္''လုိ႔ပဲ သူ႔ကုိေျပာခ်င္ေတာ့တယ္။

သားက သူ႔ဝတၳဳတုိကေလးေတြကုိ ပန္းခ်ီဆရာက ပုံဆြဲေပးဖုိ႔ သီးျခားမအပ္ပဲ
သူ႔ဖာသာပုံေတြေရးေတာ့ အေဖႀကီးက ''ေနရာက်တယ္ သားရယ္''လုိ႔ေျပာၿပီး
ပုိလုိ႔ ေက်နပ္ဝမ္းသာေနရွာမွာပဲ။

လူထုေဒၚအမာ

No comments:

Post a Comment