ခင္ဝမ္း ႏွင့္ ရီေဝဖြဲ ့စည္းေသာ
တစ္ခါကေန ့ရက္မ်ား

ဝါဆိုလေရာက္ေနလို ့လားမသိ၊ ရန္ကုန္မိုးကစဲ ၊ မနက္မိုးမလင္းခင္ကတည္းက ရြာလိုက္တဲ့မိုး ၊ေန့လည္၁နာရီေက်ာ္ခ်ိန္ထိတိုင္ ရြာလို ့ ့ေကာင္းေနဆဲျဖစ္သည္။
ေရႊတိဂံုေစတီရင္ျပင္ေတာ္ေပၚ ရွိ ျမန္မာအလွဓာတ္ပံု ရွိုးဘုတ္နဲ ့ဆိုင္းဘုတ္က ကၽြန္ေတာ္တို ့အတြက္ ရိုက္ကူးေရးအေပၚဆိုင္။
ဖလင္ကူးေဆးဖို ့နဲ ့ဓာတ္ပံုေရြးရန္ အတြက္က အလယ္ပစၥယံပတ္လမ္း ခိုစာေကၽြးတဲ့ကြင္းေဘးမွာအခိုင္ အမာေဆာက္လုပ္ထားသည့္ ဓာတ္ပံုဆိုင္ၾကီးျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္တို ့ဓာတ္ပံုဆရာေတြကေန ့လည္ခင္းလည္းျဖစ္ ၊ ေစြေနတဲ့မိုးနဲ ့ေတြ ့ေနတဲ့အတြက္ ထမင္းလံုးစီေနတဲ့သူနဲ ့၊ဝတၳဳစာအုပ္ဖတ္ေနတဲ့သူကဖတ္ေနၾကကာ ေရႊတိဂံုေစတီေတာ္ၾကီးေပၚမွ
ေလထုထဲမွာပ်ံ ့ႏွံ ့ေနတဲ့ေရႊေခါင္းေလာင္းေလးမ်ားရဲ ့ျမည္သံေလးမ်ားကို
နားေထာင္ရင္း ဓါတ္ပံုဆရာမ်ား မိုးေအးေအးနဲ ့တိတ္ဆိတ္ျငိမ္သက္စြာထိုင္ေနၾကတာျဖစ္သည္။
အခုလိုမိုးရြာတဲ့ေန ့ရက္မ်ားမွာ ဘုရားဖူးလာတဲ့ ဧည့္သည္အနည္းငယ္မွ်သာ ရွိတတ္တာ သိထားၾကေသ ာ ဘုရားကုန္းေတာ္ေပၚကကၽြန္ေတာ္တို ့ဓါတ္ပံုဆရာမ်ားအတြက္မထူးဆန္းေတာ့ေပ။ ဒီေန ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ေစ်းဦးမေပါက္ေသး၊
ဓါတ္ပံုတစ္ပံုမွမရိ ုက္ရေသးတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ တန္ေဆာင္းရဲ ့တိုင္ၾကီးတစ္တိုင္ကိုမွီထိုင္ရင္း
စေနေထာင့္ဘက္ရွိ မိုးဖြဲဖြဲၾကေနတဲ့ျမင္ကြင္းကို ကင္မရာေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္မွတဆင့္ ေငးၾကည့္ေနမိတာျဖစ္သည္။
“ .. လူႏွစ္ေယာက္၊ ဂ်င္းပင္တစ္၊ ဖ်င္ၾကမ္းတစ္၊”
ေရႊေခါင္းေလာင္း ဆည္းလည္းလွုပ္ခတ္သံေတြကိုသာ ၾကားေနရတဲ့ တန္ေဆာင္းထဲမွာ
ကၽြန္ေတာ့္အသံေၾကာင့္ သူငယ္ခ်င္းေတြက လွမ္းၾကည့္ၾကျခင္းျဖစ္သည္။
ဆံပင္ဘုတ္သိုက္ ညွင္းသိုးသိုးဂ်င္းေဘာင္းဘီနဲ ့
ဂ်င္းဂ်က္ကတ္ဝတ္ထားတဲ့လူတစ္ေယာက္နဲ ့ဆံပင္တိုတို ႏွုတ္ခမ္းေမႊးမုတ္ဆိတ္ေမႊးသဲ့သဲ့ႏွင့္
ႏႈတ္ခမ္းမွာ ေဆးေပါ့လိပ္ကိုက္ထားကာ ဖ်င္ၾကမ္း အက်ၤ ီ၊ပုဆိုးအညိဳကြက္၊ လြယ္အိတ္တစ္လံုး ထီးေကာက္ၾကီးတစ္လက္နဲ ့ကၽြန္ေတာ္တို ့ရွိရာေဒၚေစာျမတန္ေဆာင္းေနရာသို့ ဦးတည္လာေနတဲ့လူႏွစ္ေယာက္ကို ကင္မရာၾကည့္ေပါက္ထဲမွၾကည့္ရင္း
ကၽြန္ေတာ္အားလံုးၾကားေအာင္ေအာ္ ေျပာလိုက္တဲ့စကားသံျဖစ ္သည္။
ဒါလည္းေရႊတိဂံုေစတီေတာ္ေပၚကဓါတ္ပံုဆရာမ်ားအတြက္စည္းကမ္းခ်က္တစ္ခုပင္၊ သူတို ့ႏွစ္ဦးလံုး
ကၽြန္ေတာ့္လူမ်ားျဖစ္သြားေပသည္။ ကၽြန္ေတာ ္ကလြဲ၍မည္သူကမွ် ေျပာခြင့္ဆိုခြင့္ဓာတ္ပံုရိုက္ခြင့္မရႏိုင္ေတာ့ ေပ။
“ေရႊတိဂံုေစတီေတာ္နဲ ့ဓါတ္ပံုရိုက္ၾကမလားခင္ဗ်ာ။ဟိုနားမွာေအာင္ေျမရွိပါတယ ္
အဲဒီေနရာကရိုက္ရင္ ေစတီေတာ္ၾကီးရဲ ့စိန္ဖူးေတာ္အထိပါေအာင္ရိုက္လို ့ရပါတယ္။ ၾကည့္ပါခင္ဗ်ာဒါကနမူနာဓါတ္ပံုေတြပါခင္ဗ်ာ။ ”
ထိုလူႏွစ္ဦးလံုး ကၽြန္ေတာ့္ေဘး တန္ေဆာင္းေပၚမွာဝင္ထိုင္လိုက္ရင္းမိုးစိုေနသည့္ ဆံပင္ေတြကို
လက္ကိုင္ပုဝါႏွင့္သုတ္ေနရာမွကၽြန္ေတာ့္ကိုၾကည္ ့ကာ ေခါင္းခါျပီးရယ္ျပၾကသည္။
ဖ်င္ၾကမ္းအက်ၤ ီလက္ရွည္ဝတ္ထားတဲ့သူက လြယ္အိတ္ထဲမွ မီးျခစ္ထုတ္ျပီး ေဆးလိပ္မီးညွိေသာက္ရင္းနဲ ့
ဓာတ္ပံုအယ္လ္ဘမ္ကို လွမ္းယူကာပံုေတြၾကည့္ေနျပန္သည္။ ဆံပင္ရွည္ရွည္ညွင္းသိုးသိုးနဲ ့လူက
ကၽြန္ေတာ္လက္ညိဳးထိုးျပတဲ့ေအာင္ေျမေနရာကိုေငးေနရာမွ
“ကိုဒီေရ ဒီလိုမိုးေအးေအးထဲ လက္ဖက္ရည္ပူပူေလးေသာက္ရရင္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းမလဲဗ်ာ။”
အယ္လ္ဘမ္ကို တစ္ရြက္ခ်င္းလွန္၍ ဓါတ္ပံုၾကည့္ေနရာမွ ေဆးလိပ္တစ္ဖြာဖြာလိုက္ရင္း
“အဲဒီအၾကံေကာင္းတယ္ခင္ဝမ္းရ၊ဒီေပၚမွာဆိုင္မွမရွိတာ ဓာတ္ေလွကားနဲ ့တို ့ျပန္ဆင္းမွ
ေသာက္ၾကတာေပါ့။ ”
သူတို ့ႏွစ္ဦးကိုအေသအခ်ာ ျပန္၍ၾကည့္မိသည္။အထူးသျဖင့္ဆံပင္ ရွည္ရွည္ႏွင့္လူကိုပင္သူကေအာင္ေျမေနရာကိုေငးေနတုန္း
ဓာတ္ပံုၾကည့္ေနတဲ့သူကအယ္လ္ဘမ္ျပန္ေပးရင္း မရိုက္ေသးဘူးကြာ ေက်းဇူးပဲ ဟု ဆို၏။
ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာထူးျခားမွုတစ္ခုရွိလိမ့္မည္ဟုထင္ ေနရသည္။သူတို ့ႏွစ္ဦးလံုးမိုးစက္မ်ားၾကား
ေရႊတိဂံုေစတီေတာ္ၾကီးကိုၾကည့္ရင္း ပန္းခ်ီ၊ကဗ်ာ။ သီခ်င္းႏွင့္ အႏုပညာအေၾကာင္းေတြႏွစ္ေယာက္သား
ေျပာရင္းမွ ကိုဒီေရ၊ခင္ဝမ္းေရ စသည္ျဖင့္ စကားေတြ တိုးညင္းစြာေျပာဆိုေနတာကို ေဘးနားမွာထိုင္ေနမိတဲ့ကၽြန္ေတာ္
က အတိုင္းသားၾကားေနရတဲ ့အတြက္
“အစ္ကိုတို ့ကအႏုပညာအေၾကာင္းေတြ သီခ်င္းအေၾကာင္းေတြေျပာျပီး ခင္ဝမ္းေရ၊
ကိုဒီေရဆိုတာေတြကကၽြန္ေတာ္သီခ်င္းထဲမွာၾကားဖူးတယ္။ ဒါနဲ ့စကားမစပ္အဆိုေတာ္ခင္ဝမ္းဆိုတာအကိုလား”
“ ေအး ခင္ဝမ္းဆိုတာငါပဲ၊သူကငါ့သူငယ္ခ်င္းပန္းခ်ီဆရာေမာင္ဒီ၊”
ထိုအခိုက္တန္ ့ေလးကကၽြန္ေတာ္အတြက္အံ့ၾသဝမ္းသာ စရာျဖစ္ခဲ့မိျခင္းျဖစ ္သည္။
သူ၏သီခ်င္းမ်ားႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္လူငယ္ဘဝကိုျဖတ္သန္းခဲ့ရာ သူရဲ ့ပံုရိပ္ကို ဓာတ္ပံုပန္းခ်ီမ်ားနဲ ့သာယဥ္ပါးေတြ ့ျမင္ခဲ့ရာမွ
ယခုလိုအရွင္လတ္လတ္ ၂ေပအကြာမွ ေတြ ့ဆံုရျခင္းက ကၽြန္ေတာ္အတြက္ တန္းဖိုးျဖတ္မရႏိုင္တဲ့အ့ံၾသစရာေပ်ာ္ရႊင္မွုပင္ျဖစ္သည္။
အဆိုေတာ္ခင္ဝမ္း၏ အေမသီခ်င္းက ကၽြန္ေတာ့္ဘဝအတြက္ အေရးၾကီးတဲ့ အဓိကေနရာမွ စိတ္ဓာတ္ခြန္အားသီခ်င္းအျဖစ္ပါဝင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ကၽ ြန္ေတာ့္အေဖႏွင့္ ရန္ကင္းတိုက္ခန္းမွာေနတဲ့အခ်ိန ္ကာလ၉တန္းေက်ာင္းသားအရြယ္ကျဖစ္သည္။
တစ္ေန ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ တိုက္ေရွ့အုတ္ခံုေပၚမွာဂစ္ တာထိုင္တီးေနတုန္း အေဖႏွင့္ ပတ္ပင္းတည့္တည့္တုိးမိခဲ့သည္ ။
ထိုအခ်ိန္က ဂစ္တာတီးျခင္းကိုမိဘမ်ားက အားမေပးလက္မခံၾကေသးတဲ့ အခ်ိန္ကာလတစ္ခုလည္းျဖစ္သည္။
ငါ့အေဖ ေတြ ့သြားျပီ အိမ္ေရာက္ရင္ေတာ့ငါအရိုက္ခံရျပီ လို ့သူငယ္ခ်င္းေတြကိုေျပာရင္း
အိမ္ျပန္ျဖစ္သည္။ ထင္တဲ့အတိုင္းပဲျဖစ္သည္ ။ဧည့္ခန္းထဲမ ွာကၽြန္ေတာ္တိုက္ခန္းသို ့ျပန္အလာကိုအေဖထိုင္ေစာင့္ေနလ်က္
“ ေဟ့ေကာင္လာပါဦး၊ မင္းဂစ္တာတီးတတ္တာငါမေတြ ့ဖူးပါဘူး။
ဒီေန ့ငါ့မ်က္စိနဲ ့ျမင္သြားျပီ၊ ဒီေတာ့ မင္းငါ့ကိုမလိမ္နဲ့ေတာ့၊ ဂစ္တာတီးတာ ဘယ္ေလာက္ရွိျပီလဲ၊
ဘယ္သူ ့သီခ်င္းေတြဆိုတာလဲ၊ဒါကိုငါသိခ်င္တယ္၊ငါ့စိတ္နဲ ့မကိုက္ညီဘူးဆိုရင္ေတာ့မင္းနာျပီသာမွတ္။”
အေဖသည္ ထူးဆန္းတဲ့လူသားတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။ကၽြန္ေတာ္တို ့ကေမြးခ်င္းညီအစ္ကိုငါးေယာက္ရွိသည္။
အေဖနဲ ့အေမ ကၽြန္ေတာ္၄တန္းေက်ာင္းသားအရြယ္မွာ အိမ္ေထာင္ကြဲသြားၾကျခင္းျဖစ္သည္။
အေမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္တို ့ညီအစ္ကိုငါးေယာက္လံုးကအတူမေနၾကပါ။
အေဖ့အိမ္မွာသာအေဖအပါအဝင္ေယာက်္ား ေပါင္း၆ေယာက္လံုးေနထိုင္ၾကသည္။ အိမ္မွာအမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္မွ်မရ ွိ၊
ကၽြန္ေတာ္တို ့တိုက္ခန္းထဲမွာမီးဖိုမရွိ၊ ထမင္းအိုးမထား၊ေရေသာက္ဖို ့အတြက္ ေရခဲေသတၱာတစ္လံုးသာထားရွိသည္။
ကၽြန္ေတာ္တို ့အားလံုးထမင္းဆိုင္မွာ လေပးထမင္းစားၾကသူမ်ားျဖစ္သည္။ လက္ဖက္ရည္၊မုန္ ့ဟင္းခါး၊အသုပ္စံုစတဲ့သြားရည္စာအတြက္လဲ
အေၾကြးစာအုပ္မ်ားျပဳလုပ္ကာ ဆိုင္အသီးသီးမွာ လက္မွတ္ထိုးစနစ္ျဖင့္လေပးစားေသာက္တဲ့ပံုစံ က်င့္သံုးသူမ်ားျဖစ္သည္။
လကုန္ေရာက္မွအေဖကကၽြန္ေတာ္တို ့လက္မွတ္ထိုးထားတဲ့အေၾကြးစာအုပ္မ်ားကိုယူၾကည့္
၊ေငြေပါင္းေငြေခ်တဲ့နည္းကိုက်င့္သံုးသူျဖစ္သည္။အေၾကြးစာအုပ္ထဲမွာ
သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြမ်ားကိုထည့္သြင္းခြင့္မျပဳ၊
ကိုယ့္ကိစၥကိုယ့္တာဝန္သာျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္တို ့အဝတ္အထည္ေတြကိုေတာ့ ေန ့စဥ္ပင္မင္းဆိုင္မွလာယူကာေလွ်ာ္ဖြတ္၊မီးပူတိုက္ျပီး
ေနာက္တစ္ေန ့မနက္ျပန္လာပို ့စနစ္က်င့္သံုးသူမ်ားျဖစ္သည္၊ အေဖ က က႕ၽြန္ေတာ္တို ့ကို ေက်ာင္းနဲ ့အိမ္၊အိမ္နဲ ့က်ဴရွင္၊
အိမ္နဲ့ေက်ာင္းစာအုပ္၊ ဒါပဲေတြ ့ခ်င္သူျမင္ခ်င္သူဟုေျပာထားတဲ့ဖခင္ျဖစ္သည္။
စားခ်င္တဲ့ဆိုင္သြားစား၊စားျပီးရင္စာျပန္က်က္ ကၽြန္ေတာ္တို ့ကိုဒီလိုထားသူျဖစ္သည္။
အပူအပင္မရွိရ၊ သူအလုပ္မွအျပန္မထင္မွတ္စြာ လမ္းေဘးအုတ္ခံုမွာဂစ္တာတီးျပီး သီခ်င္းဆိုေနတာကို
ယခုမွေတြ ့သြားတဲ့အျဖစ္နဲ ့ၾကံဳရျခင္းျဖစ္သည္။
“ကၽြန္ေတာ္ဂစ္တာကို၈တန္းစာေမးပြဲအျပီးမွာစသင္ခဲ့တာပါ။
ပေလးဘြိဳင္းသ န္းႏိုင္၊ဘိုဘိုဟန္၊ခိုင္ထူး၊ဖိုးခ်ိဳ၊ခင္ဝမ္း၊ကိုင္ဇာ၊သီခ်င္းေတြဆိုပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳက္တဲ့အဆိုေတာ္ကခင္ဝမ္း၊
သူ ့ရဲ ့အေမသီခ်င္းကိုကၽြန္ေတာ္အၾကိဳက္ဆံုးပါအေဖ၊”
“ကဲဒါဆိုမင္းသူငယ္ခ်င္းေတြဆီကဂစ္တာသြားငွားခဲ့၊ မင္းေျပာတဲ့သီခ်င္းငါ့ဆိုျပစမ္း”
အေဖကၽြန္ေတာ္ကိုထိုးမွာရိုက္မွာထက္သူကိုဘယ္လိုသီခ်င္ းဆိုျပရမလဲဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ ဂစ္တာပိုက္ထားလ်က္မွစဥ္းစားလို ့မရ၊
ေနာက္ဖက္ဧည့္ခန္းနံရံမွာခ်ိတ္ထားတဲ့ အေမ့ဓာတ္ပံုကိုေငးၾကည့္မိကာ ခင္ဝမ္း၏အေမသီခ်င္းကိုဆိုျဖစ္သြားသည္။
“ငါ့သား .. မင္းမဆိုးဘူးကြ၊ မင္း ဘယ္ေလာက္ ခံစားထားသလဲဆ ိုတာ ငါသိလိုက္ရျပီ။ မင္းဆီမွာ ကိုယ္ပိုင္ဂစ္တာမရွိဘူးမဟုတ္လား။ ငါဝယ္ေပးမယ္၊ မနက္ျဖန္မနက္ ငါနဲ ့လိုက္ခဲ့၊ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေစ်းမွာ မင္းၾကိဳက္တဲ့ဂစ္တာတစ္လံုး လိုက္ယူ၊”
ကၽြန္ေတာ္ႏွစ္သက္စြဲလမ္းစြာ သီဆိုခဲ့ရေသာသီခ်င္းမ်ားပိုင္ရွင္၊ ကၽြန္ေတာ္ေတြ ့ခ်င္ျမင္ခ်င္ခဲ့ ေသာအဆိုေတာ္ခင္ဝမ္းကို တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္
ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္လုပ္ေနရာ ေရႊတိဂံုရင္ျပင္ေတာ္ေပၚမွာ လက္ဖက္ရည္ႏွင့္ဧည့္ခံရင္း သူ၏အေမသီခ်င္းသီခ်င္းအေၾကာင္း
ကၽြန ္ေတာ္ရင္ဖြင့္ေျပာျပျဖစ္သည္။ထို့ေၾကာင့္ပင္ျဖစ္မည္ထင္သည္၊ အဆိုေတာ္ခင္ဝမ္း၊ပန္းခ်ီေမာင္ဒီႏွင့္ေ ဒၚေစာျမတန္ေဆာင္းေရွ ့ကျမန္မာ့အလွဓာတ္ပံု ဆိုင္းဘုတ္ေအာက္မွာစတင္ခင္မင္ရင္းႏွီးခဲ့ရသူမ်ာ း ျဖစ္ခြင့္ရရွိခဲ့သည္။
.........................
၁၉၉၂-၉၃ခုႏွစ္မွာျဖစ္သည္၊ အသစ္ဖြင့္လွစ္လိုက္တဲ့ ျပည္သူ ့ရင္ျပင္ႏွင့္ျပည္သူ ့ဥယ်ာဥ္
ပန္းျခံထဲသို ့ပန္းျခံဓာတ္ပံုဆရာအျဖစ္ ေရာက္ရွိခဲ့ျပန္သည္။ အဆိုေတာ္ကိုခင္ဝမ ္းက ျပည္တစ္လွည့္၊ရန္ကုန္တစ္လွည့္ေနထိုင္တဲ့အခ်ိန္၊
အလုပ္ ကိစၥရွိတဲ့အခ်ိန္ ရန္ကုန္ဆင္းလာကာ ဦးဝိစာရလမ္းေထာင့္၊ ဝိဇယရုပ္ရွင္ရံုအ နီး ယခင္ေတာ္လွန္ေရးပန္းျခံေရွ ့ရွိ ေအာင္သရဖူတည္းခိုခန္းမွာေနထိုင္ ေလ့ရွိသည္။
သူ ့သူငယ္ခ်င္းပန္းခ်ီဆရာေမာင္ဒီက သကၤန္းကၽြန္းျမိဳ ့နယ္ထဲမွာပဲမိသားစုႏွင့္အတူေနထိုင္ဆဲျဖစ္သည္၊
ကၽြန္ေတ ာ္ရွိရာ ပန္းျခံထဲကိုသူတို ့ႏွစ္ဦးအျမဲလာၾကျပီး စကားေျပာ၊ အပန္းေျဖ၊ သစ္ရိပ္ခိုၾကသူမ်ားျဖစ္သည္။
“ဓာတ္ပံုဆရာမ်ိဳးလြင္ဟန္ကို ေျပာလိုက္ပါ၊ ခင္ဝမ္းန ဲ ့ေမာင္ဒီေရာက္ေနျပီ ၊ေရတံခြန္ကို အျမန္လိုက္ခဲ့ပါ”
ဓာတ္ပံုဆရာအဆင့္ဆင့္မွလက္ဆင့္ကမ္းသယ္ေဆာင္ရင္း ကၽြန္ေတာ့္ဆီသို ့ထိုစကားတစ္ခြန္းၾကားမိလိုက္ ခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ဒုန္းဆိုင္းေျပးသြားျမဲျဖစ္သည္။သူတ ို ့ကိုေတြ ့လိုက္တာနဲ့တစ္ျပိဳင္နက္ကၽြန္ေတာ့္ထံမွ ဓာတ္ပံုပစၥည္း၊တန္ဆာပလာေတြကိုထုပ္ပိုးသိမ္းဆည္း ကာ အဆိုေတာ္ကိုခင္ဝမ္းလက္သို ့ေပးအပ္ရစျမဲ
ျဖစ္သည္။
မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းလိုျဖစ္ေနတဲ့ေရစက္ေမာင္းသူ ထံက ဖ်ာ၊ေခါင္းအံုး၊ေရခြက္၊ေရပုလင္းနဲ ့ဇြန္း ပန္းကန္ေတြငွားကာ ေရတံခြန္အနီးျမက္ခင္းထဲမွာေနရာထိုင္ခင္းစီစဥ္ရသူျဖစ္ လာသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို ့သံုးေယာက္ဖြဲ ့စည္းစားေသာက္ဖို ့ေျမနီကုန္းညေစ်းတန္းရွိ စားေသာက္ဆိုင္တန္းကို ေျပးကာစားေသာက္စရာေတြအျမန္ဝယ္ယူခဲ့ရသူလည္းျဖစ္ခဲ့ရသည္။
“ေဟ့ေကာင္ .... ပုလင္းကို မင္းကိုင္ခြင့္မျပဳဘူး၊ ငါထည့္ေပးထားတဲ့ဟာကိုပဲ ေျဖးေျဖးခ်င္းေသာက္၊ မင္းဘာသာစိတ္ၾကိဳက္ေသာက္ျပီး မင္းမူးေနရင္ ငါေျပာတဲ့စကား နားေထာင္တဲ့လူမရွိဘဲျဖစ္ေနမယ္၊ နာရီဝက္ၾကာမွတစ္ခါ ငါမင္းခြက္ထဲကို ငါအရင္ထည့္ေပးမယ္။”
အဆိုေတာ္ပန္းခ်ီဆရာကိုခင္ဝမ္း၊ပန္းခ်ီဆရာေမာင္ဒီတို့ ႏွစ္ဦးနဲ ့ေႏြးေထြးရီေဝစြာ ဖြဲ ့စည္းရမွုကအႏုပညာ
တစ္ရပ္ပင္ျဖစ္သည္။
“ဟ့ေကာင္ မင္းစိတ္မျငိမ္ဘူး၊ ဟိုၾကည့္ဒီၾကည့္နဲ ့၊ မင္း ဓာတ္ပံုရိုက္ခ်င္တဲ့စိတ္ကိုျဖတ္စမ္း၊ဒီ... အႏုပညာဆိုတဲ့အရာက ကိုယ့္စိတ္ကို ကိုယ္ဆံုးျဖတ္ရတာ အေရးအၾကီးဆံုးပဲကြ၊ ဓာတ္ပံုရိုက္ခ်င္တဲ့စိတ္နဲ ့အျခားလူေတြကို မၾကည့္နဲ ့၊မင္းငါ့မ်က္ႏွာကိုပဲၾကည့္စမ္း၊”
ကၽြန္ေတာ္ရွိေသာပန္းျခံထဲသို ့ အဆိုေတာ္ပန္းခ်ီဆရာကိုခင္ဝမ္းက အျမဲတမ္း ေလရွဴရင္း သစ္ၾကီးဝါးၾကီးအရိပ္ခိုဖို ့လာသူျဖစ္သည္။
တစ္ခါတစ္ရံမွ ဆရာဒီက ပါလာတတ္သူျဖစ္သည္၊ ကိုခင္ဝမ္းတစ္ေယာက္တည္း လာတဲ့အခါမ်ားမွာ ညေနမိုးခ်ဳပ္ရင္သူ ့တည္းခိုခန္းကိုတြဲလ်က္ျပန္လိုက္ပို ့ျဖစ္သည္။ သူက ဘယ္ေတာ့မွ လက္လြတ္စပယ္ မမူးတတ္၊ သူျပန္တိုင္း ကၽြန္ေတာ့္ပခံုးဖက္ျပီး လမ္းေလ်ာက္တတ္သူမို ့တည္းခိုခန္းကိုကၽြန္ေတာ္အျမဲတမ္းေရာက္ျဖစ္ခဲ့သူျဖစ္သည္။
အေစာပိုင္းကာလမ်ားမွာ သူတို ့ႏွစ္ေယာက္ရဲ ့ပံုရိပ္မ်ားကို အျမဲတမ္း ဓာတ္ပံုရိုက္ေပးျဖစ္သည္။ အဲဒီအခ်ိန္ကအရက္ကို ကၽြန္ေတာ္စိတ္တိုင္းက် ထည့္မေသာက္ရတဲ့အေျခအေန မို ့လားမသိ၊ သူတို ့လွုပ္ရွားမွုကို တဖ်တ္ဖ်တ္နဲ ့ဓာတ္ပံုရိုက္ေနတာကို ကိုခင္ဝမ္းကမၾကိဳက္၊
ကၽြန္ေတာ္ကိုဓာတ္ပံုနဲ ့ပတ္သတ္တဲ့ခံစားမွဳကို သြန္သင္ဆံုးမခဲ့ဖူးသည္၊
“ေဟ့ေကာင္၊ ငါ့ကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွာထုတ္တဲ့ မဂၢဇင္းၾကီးတစ္ေစာင္က လာျပီး အင္တာဗ်ဴးတယ္၊
ေနာက္တစ္ေယာက္က ဓာတ္ပံုဆရာ။ ဒီေကာင္က ငါဗ်ဴးေနတဲ့တစ္ခ်ိန္လံုး လွည့္ပတ္ေခ်ာင္းေနတာ၊
အဲ့ဒီဂ်ပန္ ငါ့ကို ဓာတ္ပံုဘယ္ႏွစ္ပံု ရိုက္သြားတယ္ထင္လဲ၊ မင္းေျပာစမ္း၊ ”
ကၽြန္ေတာ္မသိတဲ့အတြက္ သူ ့ကိုေခါင္းခါျပမိသည္။
“ေဟ့ေကာင္ရ၊ ငါ့ကိုတစ္ပံုပဲရိုက္တယ္ကြ၊ ဂ်ပန္ျပည္ကလာျပီး ဒီမွာငါ့ကိုရိုက္သြားတာ၊ အဲဒါပဲကြ။
ဒီ .. ဂ်ပန္ဓာတ္ပံုဆရာကို ငါေလးစားတယ္၊ အႏုပညာဆိုတာအဲဒါ၊ ငါေျပာတာမင္းမွတ္ထား။”
အဆိုေတာ္ပန္းခ်ီဆရာကိုခင္ဝမ္းကို ျပည္သူ ့ဥယ်ာဥ္ထဲက ေရတံခြန္အတုေလးေဘးနားက ျမက္ေတာထဲရွိ ဖ်ာတစ္ခ်ပ္ေပၚမွာ အျမဲတမ္းလိုလိုေတြ ့ျမင္ရမွာျဖစ္သည္။ သူပန္းျခံထဲေရာက္တိုင္း ကၽြန္ေတာ္စီးပြားေရးအရဓာတ္ပံုမရိုက္ရတာ၊ ကၽြန္ေတာ္အိမ္ျပန္တိုင္း သူငယ္ခ်င္းဓာတ္ပံုဆရာမ်ားထံမွေစ်းဖိုးေငြ အျမဲတမ္းေခ်းငွားေနရသူျဖစ္သည္
၊ေစ်းဖိုးေငြေခ်းရန္ ရက္ထပ္လာတဲ့အတြက္ သူငယ္ခ်င္းေတြမွ ကိုခင္ဝမ္းႏွင့္ အေပါင္းအသင္းမလုပ္ပဲ ေရွာင္ရန္ပင္ အၾကံဥာဏ္ေပးသူမ်ားျဖစ ္သည္။
ထိုသို ့သူငယ္ခ်င္းေတြကေျပာေလကိုခင္ဝမ္း ကၽြန္ေတာ့္ဆီ မေရာက္တာၾကာျပီဆိုပါက သူ ့တည္းခိုခန္းသြားျပီး တည္းခိုခန္းမန္ေနဂ်ာကိုကိုခင္ဝမ္းထံ စာေပးရန္အတြက္ ေပးစာမ်ားပင္ ေရးသားခဲ့သူျဖစ္သည္ ။ ထို ့ေနာက္ျပန္ဆံု၊ျပန္ေသာက္၊ အႏုပညာအေၾကာင္းအရာေတြ ကၽြန္ေတာ့္ကိုသူေျပာျပ၊ သူ ့ျပန္ပို ့။ သူငယ္ခ်င္းဆီမွာ ေငြေခ်းႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ လံုးခ်ာလည္ကာ ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ႏွစ္ကာလမ်ားျဖစ္သည္။
တစ္ေန ့ေရတံခြန္ေဘးျမက္ေတာထဲက ဖ်ာတစ္ခ်ပ္ေပၚမွာ စိတ္ခံစားမွုအႏုုပညာအေၾကာင္း သူေျပာျပေနတုန္း ကၽြန္ေတာ့္အမ်ိဳးသမီး(မေဟသီ)ေရာက္ရွိလာသည္။
သူမက အမွတ္-၁ စက္မွုဝန္ၾကီးဌာနရံုးခ်ဳပ္မွာ ေအာက္တန္းစာေရးမအျဖစ္ အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ ဝန္ထမ္းတစ္ဦးျဖစ္သည္၊ သူငယ္ခ်င္းဓာတ္ပ ံုဆရာေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကိုၾကည့္မရတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္အမ်ိဳးသမီးရံုးကို ဖုန္းဆက္အေၾကာင္းၾကား အသိေပးလိုက္တဲ့အတြက္ ထိုသို့ေရာက္ရွိလာျခင္းျဖစ္သည္၊
အမ်ိဳးသမီးကသူ ့ကိုလက္ညိဳးထိုးလ်က္ “ကၽြန္မေယာက်္ားကို ရွင္လာျပီးမဖ်က္ဆီးပါနဲ” ့ဟု ဆိုသည္။
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အဆိုေတာ္ပန္းခ်ီဆရာ ကိုခင္ဝမ္းက ျမက္ဖ်ာေပၚမွာ အရက္ခြက္ တစ္ေယာက္တစ္ခြက္ လက္မွာကိုင္လ်က္သား ျဖစ္ေနခ်ိန္လည္းျဖစ္သည္၊
“မင္းကိုငါအျမဲတမ္းေျပာေနတဲ့စကားရွိတယ္၊ အႏုပညာဆိုတဲ့အေၾကာင္းအရာတစ္ခု ၊အဲဒါကိုစိတ္ကဘယ္လိုျဖတ္မွာလဲဆိုတာ ငါၾကည့္မယ္၊
မင္းစိတ္ဘယ္လိုျဖတ္မလဲ”
ကိုခင္ဝမ္းစိုက္ၾကည့္ေနတဲ့မ်က္လံုးအားကို ကၽြန္ေတာမခံႏိုင္ ၊ရုတ္တရက္မတ္တပ္ရပ္ကာ မိန္းမျဖစ္သူ (ကၽြန္ေတာ့္မေဟသီ)ကို ထိုးၾကိတ္ကန္ေၾကာက္မိသူျဖစ္ သည္။
အဆံုးဆိုေသာ္ မိန္းမႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ ၁၀ရက္ ေလာက္ကြဲခဲ့ရသူျဖစ္သည္။ ထိုေန ့ညမွာကိုခင္ဝမ္းက ကၽြန္ေတာ့္ကိုတြဲလ်က္မွ
“မင္းေအာင္ျမင္မွာပါ၊ဒါဟာ စိတ္ရဲ ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္ပဲကြ ”
ဟု ဆိုကာ ကၽြန္ေတာ္မေသာက္ဘူးတဲ့ ဂ်ပန္အရက္ကို ျပည္သူ ့လႊတ္ေတာ္ေဘး ၊ ရွင္ေစာပု ၃လမ္းေပၚက ဂ်ပန္စားေတာ္ဆက္ၾကီးတစ္ဆိုင္မွာညစာျဖင့္ဂုဏ္ျပဳခဲ့သူျဖစ္သည္။ ထိုစဥ္ကာလ အိမ္ေျပးဓာတ္ပံုဆရာတစ္ဦးအျဖစ္ ၁၀ရက္ခန ္ ့တိုင္ေအာင္ အဖြားအိမ္မွာ ေနထိုင္ခဲ့ရသူျဖစ္သည္။
“ေဟ့ေကာင္မနက္၃နာရီတိတိ ငါ့အခန္းကိုလာခဲ့ ဓာတ္ပံုရိုက္မယ္၊ရိုက္ဖို ့ဖလင္၂လိပ္ယူခဲ့”
တစ္ခုေသာ ဆည္းဆာညေနခင္းမွာ ျဖစ္သည္။ သူႏွင့္ကၽြန္ေတာ္အရက္တစ္လံုးႏွင့္ ဖြဲ ့စည္းစားေသာက္ျပီးတဲ့အခ်ိန္ သူေျပာသြားတဲ့စကားတစ္ခြန္းျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္က ေတာင္ဥကၠလာပတြင္ေနထိုင္သူျဖစ္သည္၊ ထိုအခ်ိန္ကေျမနီကုန္း၊စမ္းေခ်ာင္းသို ့ညဥ့္နက္၂နာရီ ၃နာရီေလာက္ သြားဖို ့ရန္မလြယ္ကူပါ။သီရိမဂၤလာေစ်းနဲ့ကီလီငါးေစ်းမ်ားကို ေစ်းၾကိဳပို ့တဲ့ကုန္စိမ္းကားမ်ားသာရွိသည္။
ေတာင္ဥကၠလာ၁၀ရပ္ကြက္ေစ်းေရွ ့မွထြက္တဲ့ ကုန္စိမ္းေဒါဂ်စ္ကားျဖင့္ ကိုခင္ဝမ္းရွိရာ ေျမနီကုန္းေတာ္လွန္ေရးပန္းျခံေရွ႕
တည္းခိုခန္းသို ့ခ်မ္းခ်မ္းစီးစီးေဆာင္းတြင္းၾကီးမွာ ေရာက္ေအာင္သြားခဲ့ရသူျဖစ္သည္။
“ေဟ့ေကာင္ ...မင္းမွတ္ထားကြ။ ေယာက်္ားေတြကို ဓာတ္ပံုရိုက္ရင္ ဒီလိုေနမထြက္ေသးတဲ့အခ်ိန္၊ နံနက္ခင္းမွာ ရိုက္ရတယ္ကြ”
သူ ကၽြန္ေတာ့္ကို သင္ေပးခဲ့တဲ့ဓာတ္ပံုအႏုပညာရပ္ေတ ြထဲက စကားတစ္ခြန္းျဖစ္သည္။ ထိုေန ့ကဦးဝိစာရလမ္းတစ္ေလ်ာက္ အလယ္ကၽြန္းမ်ားေပၚမွာ ကုတ္အက်ၤ ီအရွည္ၾကီးဝတ္ကာ ဖလင္တစ္လိပ္ကုန္ေအာင္ ဓာတ္ပံု ရိုက္ေပးခဲ့သည္၊
သူ ့ထံမွ ဓာတ္ပံုနဲ ့ပတ္သတ္တဲ့ အႏုပညာရပ္မ်ား ၊ ပန္းခ်ီအယူအဆ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို အျမဲတမ္းသိရွိခြင့္ရခဲ့သူျဖစ္သည္။
“ အစ္ကို ့ ကိုကၽြန္ေတာ္ေမးစရာတစ္ခုရွိတယ္ ။ အဲဒီပံုကို အတုယူျပီး ကၽြန္ေတာ္ ရိုက္ခဲ့တဲ့လူေပါင္းလည္း မနည္းေတာ့ဘူး အကိုရ။ ကၽြန္ေတာ္ရိုက္္ခဲ့တဲ့ လူေတြထဲက ၃ခ်ိုး၂ခ်ိဳးေလာက္ အိမ္ေထာင္ေတြ က်ကုန္ျပီထင္တယ္၊ အဲဒီပံုရဲ ့ေက်းဇူးေၾကာင့္ပဲ အကိုရဲ ့လက္ေရြးစင္ေတးမ်ားဆိုတဲ့
အေခြရဲ႕ ကာဗာပံုေလ”
“အဲဒီအိုင္ဒီယာက ငါဖန္တီးျပလိုက္တာ ၊ နယ္ကဓာတ္ပံုဆရာတစ္ေယာက္ကို ဒီလိုရိုက္ဆိုျပီး ငါဆင္ထားတာ”
အဆိုေတာ္ပန္းခ်ီဆရာခင္ဝမ္းက ျပည္နဲ ့ရန္ကုန္သြားလိုက္၊ လာလိုက္ အႏုပညာရွင္ခရီးသည္တစ္ဦးျဖစ္သည္။ တစ္ေန ့မွာ ကၽြန္ေတာ့ကို လိုတရအၾကည့္လို ့
အမည္ေပးထားတဲ့စီးရီးတစ္ခု အိုေအစစ္ စတူဒီယိုမွာအသံသြင္းေနေၾကာင္း စတူဒီယိုလာျပီးမွတ္တမ္းဓာတ္ပံု ရိုက္ေပးဖို ့ေျပာသြားျခင္းျဖစ္သည္။
ဓာတ္ပံုေတြရိုက္ေပးျပီးတဲ့ေနာက္ ျပည္သို ့ျပန္သြားခဲ့သည္၊ ေနာက္တစ္လခန္ ့အၾကာ ကၽြန္ေတာ္ရွိတဲ့ ပန္းျခံထဲေရာက္လာျပီး
“ေဟ့ေကာင္ လိုတရအၾကည့္စီးရီးအတြက္ ကာဗာပံုရိုက္ဖို ့လိုတယ္၊ မနက္၇နာရီ ငါ့အခန္းလာခဲ့ကြာ”
ေအာင္သရဖူတည္းခိုခန္းသို ့ေရာက္ျပီးကိုခင္ဝမ္းႏိုးျပီလားေမးရာ မန္ေနဂ်ာက
“ညီေလး မင္းလူၾကီးကို မင္းပဲသြားႏွိုးေတာ့့ကြာ” ဆိုသျဖင့္
“အစ္ကို၈နာရီထိုးေတာ့မယ္ ေဝါလ္ရွိကာဗာဓာတ္ပံုရိုက္ဖို ့ရွိတယ္ေျပာထားတယ္ေလ”
ဆိုေတာ့မွ လူးလဲထကာမ်က္ႏွာသစ္ ေရခ်ိဳးေတာ့သည္၊ ကၽြန္ေတာ္တို ့ႏွစ္ေယာက္အိုေအစစ္ စတူဒီယိုသို ့ ခ်ီတက္ကာ ဓာတ္ပံုရိုက္ခဲ့ျခင္းျဖ စ္သည္။
ဒီတစ္ေခါက္ ဓာတ္ပံုရိုက္ရျခင္းက ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အထူးအဆန္းျဖစ္ခဲ့ရျခင္းပင္။ အိုေအစစ္ စတူဒီယို ျခံဝင္းအတြင္းမွာ ေရွးေဟာင္းေရတြင္းၾကီး
တစ္္တြင္းရွိသ ည္။ အသံုးမျပဳဘဲ ထားတဲ့အတြက္ ေရတြင္းပ်က္ပံုစံျဖစ္ေနသည္။
သူက တြင္းထဲသို ့စက္သီးၾကိဳးျဖင့္ ေရပံုးခ်ကာ ေရအျပည့္ပါေအာင္ေရပံုးကို ဆြဲတင္ျပီး တြင္းေဘာင္ေပၚေရပံုးတင္ထားကာ လက္ႏွစ္ဘက္ကို
ေရခြက္ပံုသ႑ာန္လုပ္ျပီး ေရခပ္ မ်က္ႏွာသစ္ေသာ အမူအယာ လုပ္သူျဖစ္သည္။ ေရပံုးထဲကို ၃ၾကိမ္ ၃ခါ လက္ႏွင့္နွစ္ျပီး မ်က္ႏွာသစ္တဲ့ပံုေတြကို မလြတ္တမ္းဓာတ္ပံုရိုက္ရမွာျဖစ္သည္။
အဆိုေတာ္ပန္းခ်ီဆရာကိုခင္ဝမ္း ေရတြင္းပ်က္ၾကီးနဲ ့ဓာတ္ပံုရိုက္မဲ့သတင္းက သူဘယ္လိုရိုက္မွာလဲ သိခ်င္ၾကတဲ့အတြက္လာေရာက္အားေပးတဲ့ ပရိတ္သတ္က မနည္းေပ၊
ထိုသူမ်ားကသာမန္လူမ်ားမဟုတ္ပါ၊ ႏိုင္ငံေက်ာ္စတူဒီယိုအဆိုေတာ္မ်ား၊ေတးေရးဆရာမ်ာ း၊ နာမည္ၾကီးတီးဝိုင္းမ်ားက ဂီတပညာရွင္မ်ားျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ကိုခင္ဝမ္းက ဓာတ္ပံုရိုက္ေနတာႏွင့္မတူ မ်က္လွည့္ျပေနသူမ်ားလို ့သာ ကၽြန္ေတာ္ေတြးမိေနခဲ့သည္။
ေနာင္အခါမွသိခဲ့ရသည္က အဆိုေတာ္ပန္းခ်ီဆရာကိုခင္ဝမ္းက ပါေဖာ့မင့္အတ္ အႏုပညာတစ္ရပ္ျပဳလုပ္ခဲ့တာကို သိရွိလိုက္ရျခင္းျဖစ္သည္။
............................
ထိုပံုမ်ားကိုစီးရီး ကာဗာမွာအသံုးမျပဳခဲ့၊ ပန္းခ်ီပံုနဲ ့ေဝါလ္ရွိကာဗာ ျပဳလုပ္ခဲ့သူျဖစ္သည္၊
ဒီေနာက္ပိုင္း ေျမနီကုန္း ဗိုလ္မိုးလမ္းမွာ ကိုခင္ဝမ္းတိုက္ခန္းငွားေနထိုင္ခဲ့သည္။ သူတို ့မ်က္ေစာင္းထိုးေျမညီထပ္မွာ ရြက္ႏုေဝမဂၢဇင္းတိုက္ရွိသည္။
ကၽြန္ေတာ္က ပန္းျခံမွထြက္ကာ အဆင့္တက္ျပီး မဂၢဇင္း ဓာတ္ပံုမ်ားရိုက္ေနတဲ့ စာနယ္ဇင္း ဓာတ္ပံုဆရာဘဝသို ့ ေရာက္ရွိေနခ်ိန္ျဖစ္သည္။
ရိုက္ကူးေရးမရွိတဲ့အခ်ိန္ ရြက္ႏုေဝမဂၢဇင္းတိုက္သို့ ေရာက္ရွိခ်ိန္ေတြမွာ ကိုခင္ဝမ္းတိုက္ခန္းသို ့မၾကာခဏေရာက္သူျဖစ္သည္။
သူကသီခ်င္းကိစၥထက္ ပန္းခ်ီဘက္သို ့စူးစိုက္အားသန္ေနတဲ့အခ်ိန္ ျဖစ္မယ္လို ့ကၽြန္ေတာ္ထင္ျမင္မိသည္၊
တစ္ေန ့ကၽြန္ေတာ္ေရာက္ရွိသြားခ်ိန္ သူကသီခ်င္းကိစၥအတြက္ အိပ္ယာေပၚမွာ ဖလက္တန္ႏွစ္ေခ်ာင္းပါတဲ့ ဂစ္တာၾကီးတစ္လံုးပိုက္ျပီး အသံစမ္းေနတဲ့ပံုစံနဲ ့ေတြ ့ျမင္လိုက္ရျခင္းျဖစ္သည္၊ ကၽြန္ေတာ္အိတ္ထဲက ကင္မရာထုတ္ယူျပီး ဓာတ္ပံုရိုက္ဖို ့ျပင္ဆင္ေနတုန္း
“ ေဟ့ေကာင္ေနအံုးကြ ငါ့ဘာဂ်ာေလးပါထည့္ရိုက္စမ္းကြာ”
သူ ့ဘာဂ်ာကေအာက္မွာစတန္းခံထားကာ ထိုစတန္းခံုေပၚမွာ စပရိန္နဲ ့ ဘာဂ်ာကိုဟိုဘက္ဒီဘက္ ဆြဲခ်ိတ္
ထားတဲ့အတြက္ လက္နဲ ့ကိုင္မွုတ္စရာမလိုတဲ့ဘာဂ်ာေလးတစ္ခုပင္ျဖစ္သည္။
ဖလက္တန္ႏွစ္လက္နဲ့ဂစ္တာကိုတီးလိုက္ ဆိုလိုက္ ဘာဂ်ာကိုပါးစပ္နားကပ္ျပီးမွုတ္လိုက္နဲ ့တစ္ကိုယ္ေတာ္ဆိုတီးေနတဲ့ပံုေတြကို ဖလင္ကုန္တဲ့အထိရိုက္ေပးျဖစ္သည္၊
အခန္းနံရံေထာင့္မွာ သူဆြဲထားတဲ့ပန္းခ်ီကားေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေမာ္ဒန္ေခတ္သစ္ပန္းခ်ီကာ း အမ်ိဳးအစားေတြျဖစ္ျပီး ဒီအထဲမွာ ထူးထူးျခားျခား မယ္သီလရွင္ေတြ ဆြမ္းခံေနတဲ့ပံု
ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ကို လက္ေဆာင္ေပးဖို ့ေတာင္းရာ
ႏွစ္ရွည္လမ်ားစြာ တြဲဖက္ရင္းႏွီးျဖတ္သန္းခဲ့လို ့လားေတာ့မသိ။ ၾကည္ၾကည္ျဖဴျဖဴနဲ ့ကၽြန္ေတာ့္ကိုေပးခဲ့သူျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ႏွင့္ သူ ့ဆိုင္းလက္မွတ္ကိုပင္ ပန္းခ်ီကားေနာက္ေက်ာဘက္မွာ အမွတ္တရထိုးေပးခဲ့သူလည္းျဖစ္သည္။
သူ ့လက္ေဆာင္ပန္းခ်ီကားက တစ္ေပ၊တစ္ေပခြဲခန္ ့ရွိတဲ့ပန္းခ်ီကားေလးပင္ျဖစ္သည္၊ သူ ့တိုက္ဝရန္တာမွ ေအာက္သို ့ငံု ့ၾကည့္ခ်ိန္
သီလရွင္ေတြကဆြမ္းခံၾကြခ်ိန္ အေပၚေမာ့ၾကည့္တဲ့ျမင္ကြင္းကို အျမင္အတိုင္းေရးဆြဲခဲ့တာလို ့ေျပာျပသူလဲျဖစ္သည္။
.......................................
ကၽြန္ေတာ့္အိမ္မွာ သူ ့ပန္းခ်ီကားခ်ိတ္ထားရတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ဂုဏ္ယူေနသူျဖစ္သည္၊ အိမ္ကိုလာတဲ့
မည္သူ ့ကိုမဆို အဆိုေတာ္ပန္းခ်ီဆရာကိုခင္ဝမ္း ပန္းခ်ီကားအေၾကာင္းရွင္းျပရတဲ့ လူတစ္ေယာက္လည္း ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ခဲ့သည္၊
ထိုကိစၥကို ကၽြန္ေတာ့္အမ်ိဳးသမီးကအျမင္မၾကည္လင္။
တစ္ရက္ ဧည့္ခံပြဲရိုက္ကူးေရးမွအျပန္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ညဥ့္သန္းေခါင္ေက်ာ္ခဲ့ရသည္။
ရာသီဥတုက ပူအိုက္စပ္တဲ့ေႏြညတစ္ညပင္ျဖစ္သည္။
မူးယစ္ရီေဝေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ ့အိမ္တံခါးလာဖြင့္ေပးတဲ့ အမ်ိဳးသမီး(ကၽြန္ေတာ့္မေဟသီ) နဲ ့စကားမ်ားရာမွသူ ့ကိုလက္သီးျဖစ့္မူးယစ္စြာထိုးမိျပန္သည္၊
ေနရာက ပန္းခ်ီဆရာကိုခင္ဝမ္းလက္ေဆာင္ေပးထားတဲ့ပန္းခ်ီကား ခ်ိတ္ဆြဲထားတဲ့ေနရာအနီးမွာ ျဖစ္ခဲ့ရာ
အမ်ိဳးသမီးက ပန္းခ်ီကားျဖဳတ္ျပီး မီးရွိဳ ့ပစ္မယ္၊ဘာညာလို ့ျခိမ္းေျခာက္ေျပာဆိုခဲ့တာကို ကၽြန္ေတာ္ကမူးယစ္စြာနဲ
“ ့ေအးေလရွိဳ ့ေလမီးရွိဳ ့ပစ္လိုက္စမ္းပါ ” လို ့
လူစိတ္ေပ်ာက္ကာ ေျပာဆိုေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ေဒါသထြက္စိတ္ဆိုးေနတဲ့မိန္းမက ပန္းခ်ီကားျဖဳတ္ကာမီးရွိဳ ့ပစ္ခဲ့သည္။
ေနာက္ေန ့မနက္မိုးလင္းမွပင္ ကၽြန္ေတာ္ မွားသြားတဲ့အျပစ္ကို ဘဝတစ္သက္တာလံုး ေနာင္တရလို ့ဆံုးမွာမဟုတ္ေတာ့ေပ၊
ပန္းခ်ီကားကိစၥကို အဆိုေတာ္ပန္းခ်ီဆရာ ကိုခင္ဝမ္းကြယ္လြန္သည့္တိုင္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ အသိမေပးရဲခဲ့ေပ။
ကၽြန္ေတာ့္အေပၚ ညီငယ္ေလးတစ္ဥ ီးလို အႏုပညာ အေၾကာင္းအရာေတြကို သင္ၾကားေျပာဆို ဆံုးမခဲ့တဲ့ အႏုပညာရွင္အျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ထာဝရေလးစားေနတဲ့ ေတးေရးေတးဆို ပန္းခ်ီဆရာကိုခင္ဝမ္းကို လြမ္းဆြတ္စြာျဖင့္ ေရးဖြဲ ့မိျခင္းျဖစ္သည္။
မိုးလြင္ဟန္
(Khin one fun page)
No comments:
Post a Comment