Saturday, November 10, 2012

ခရမ္းျပာေရာင္စဥ္တန္းရဲ႕
ဒုတိယေျမာက္နံနက္





“ရူးေအာင္လြမ္းတယ္၊ ဘယ္ဆီ မွန္းဆ.. …
အရြယ္ေတာ္လန္းစ ရြက္နုတစ္ရြက္လို
တုိ ့ရဲ့… စြယ္ေတာ္နန္းက စက္မွဳတကၠသိုလ္….”
ကိုသွ်ား

(၈၀ ျပည့္လြန္ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ရဲ႕ ႏွလုံးသားခံစားမႈစစ္စစ္နဲ႔ ေရးသားမိပါတယ္။ Campus Life လုိ႔ ေခၚတဲ့ ယဥ္ေက်းမႈကုိ အခုေခတ္ လူငယ္ေတြ သိ႐ွိ လက္ဆင့္ကမ္းႏုိင္ေစဖုိ႔ရယ္၊ တန္ဘုိးထားတတ္ေစဖုိ႔ရယ္၊ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားဆုိတာ ေခတ္မီတယ္၊ သ႐ုပ္မပ်က္ ဘူး၊ ေပ်ာ္တတ္ၾကတယ္၊ မ႐ိုင္းဘူး၊ ျဖဴစင္႐ိုးသားၾကတယ္၊ မွားတာကိုလက္မခံတတ္ၾကဘူး၊ ဒီအစဥ္အလာေတြကို ေဖာ္ၾကဴးဖုိ႔ သက္သက္ပါပဲ။)



ႏွင္း...ေတြ ရက္ရက္စက္စက္က်ေနပံုက ကၽြန္ေတာ့္ကို အလုိလုိေနရင္း အလြမ္းေတြထဲ ဆြဲေခၚသြားသလိုမိ်ဳး၊ အတိတ္ဆုိတဲ့ တြင္းနက္နက္ တစ္ခုထဲကို ဆြဲခ်သြားသလိုမ်ိဳး၊ မနက္ျဖန္မွာ လံုး၀မပြင့္ႏုိင္ေတာ့မယ့္ ပန္းေတြကို အိပ္မက္မက္မိသလိုမ်ိဳး၊ အျမင္ေတြကိုယ္၌ကလည္း မႈန္၀ါး၀ါးႏုိင္ေနခဲ့ပါတယ္။

ဒီေနရာ ဒီေဒသေတြကို မေရာက္ျဖစ္တာ ႏွစ္ေပါင္း (၂၀) နီးပါးရွိခဲ့မွန္း သိသိႀကီးနဲ႔ မေန႔ကပဲ ေရာက္ခဲ့သလုိလုိ၊ အခုပဲ ရင္းႏွီးခဲ့သလိုလိုနဲ႔ သူစိမ္းျပင္ျပင္သာ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အရိပ္ေတြ ေျခရာေတြ ရယ္သံေတြကို ထမင္းလံုးတေစၦေျခာက္သလို အ႐ူးအမူးလိုက္ ဖမ္းၾကည့္မိတယ္။ တကယ့္ကို ဘာဆို ဘာမွ.............။

အဲသည္အခ်ိန္က တိမ္ေတြကို ေတြ႔ရင္လည္း ၾကည္ႏူးတတ္ တယ္။ ေနေရာင္ျခည္ကုိေတြ႔ရင္လည္း ေပ်ာ္ရႊင္တတ္တယ္။ မိုးစက္ေတြကို ေတြ႔ရင္လည္း ႏွစ္သက္တတ္တယ္။ ႏွင္းခိုးေတြ ေ၀့လာခဲ့ရင္လည္း လြမ္းတတ္တယ္။ ေတြ႔သမွ် ျမင္သမွ် ၾကားသမွ် အသစ္ေတြခ်ည္း ျဖစ္ခဲ့ရတာကို။

ပထမႏွစ္ သစ္လြင္ဆုိတဲ့ခံစားမႈေပၚမွာ T-shirt အျဖဴေလးတစ္ထည္၊ ဂ်င္းေဘာင္းဘီေလးတစ္ထည္နဲ႔ အင္မတန္မွ လြတ္လပ္ေပ်ာ္ပါးခဲ့ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တက္တဲ့ တကၠသိုလ္ႀကီးရဲ႕တုိင္လံုးႀကီးေတြကို ၾကည့္ၿပီး၊ အဲသည္တကၠသိုလ္ေပၚမွာ ဂုဏ္ယူစိတ္၊ ၫႊတ္ႏႈးစိတ္၊ ခ်စ္ခင္စိတ္ေတြ ျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။ ေက်ာင္းတုိင္လံုးႀကီးက (၁၈) လံုးတိတိ၊ သူ႔ရင္ခြင္မွာ ခုိ၀င္လို႔ရမယ့္ အခ်ိန္ကို အတိအက် သတ္မွတ္ေပးထားသလုိေပါ့။

အဲသည္ေနရာကေန၀င္လာခဲ့ရင္ လမ္းကေလးရွိတယ္။ ျဖတ္တဲ့သူကို လက္ခုပ္၀ိုင္းတီးတယ္။ တခါတေလ ဆရာေတြစာသင္ေနတဲ့ၾကားထဲကေနေတာင္ အခန္းအျပင္ထြက္ၿပီး လက္ခုပ္တီးတယ္။ ၾသဘာလမ္းတဲ့။ ေမာ္ကြန္းထိန္းသိမ္းေရးအခန္းရဲ႕ ေလွကားေအာက္မွာေတာ့ တယ္လီဖုန္း႐ံုအေဟာင္းေလးတစ္လုံးရွိတယ္။ ေက်ာင္းေတာ္သူ ေက်ာင္းေတာ္သားေတြ လက္စြမ္းျပလုိ႔ ရခဲ့တဲ့ Cartoon Box လုိ႔ ေခၚတယ္တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေက်ာင္းကို ေျခခ်တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ သူတုိ႔ ခဏသိမ္းထား တယ္။ ခဏဆုိတဲ့ အတုိင္းအတာဟာ ဘယ္ေလာက္အထိ ရွည္ၾကာရ သလဲဆုိတာေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆရာေတြ ဂဃဏန မသင္ေပးခဲ့လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ေသေသခ်ာခ်ာမသိပါဘူး။

ဆက္ေျပာရရင္ အဲသည္ဟာေတြက ပင္မအေဆာင္ (၁) မွာ ရွိတာ၊ အေဆာင္ (၁) နဲ႔ က်န္တဲ့အေဆာင္ေတြက ၁၊၂၊၃၊၄ ဆက္တိုက္႐ွိတာေပါ့။ အဲသည္အေဆာင္ေတြနဲ႔ၾကားမွာ မၾကာခင္ ကမွ ေဆာက္ထားတဲ့ လက္ခ်ာသီေရတာ L1၊L2၊ L3၊ L4 တုိ႔ရွိပါ တယ္။ ေအာက္တစ္ဆင့္မွာေတာ့ အေဆာင္ ၅၊၆၊၇၊၈ ႐ွိပါတယ္။ အေဆာင္ ၅ ကိုေတာ့ ဗိသုကာဌာနမူပုိင္ျဖစ္ၿပီး ၆၊၇၊၈ ကေတာ့ စက္မႈအင္ဂ်င္နီယာေက်ာင္းေဆာင္ေတြပါပဲ။

လူေနေက်ာင္းေဆာင္ေတြအေၾကာင္းေျပာရရင္ေတာ့ ပထမႏွစ္ကေန စတုတၳႏွစ္အထိ ပုပၸါး၊ဒူးယား၊ စဥ့္ကူ၊ဇီ၀က၊ အင္းေလး ဆုိတဲ့ေယာကၤ်ားေလးအေဆာင္ေတြနဲ႔ မိန္းကေလးေတြအတြက္ သဇင္ေဆာင္ဆုိတာရွိပါတယ္။ အခု သမိုင္း၀င္းလုိ႔ ေခၚတဲ့ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္လိႈင္နယ္ေျမထဲမွာေပါ့။

ပုပၸါးေဆာင္နဲ႔ ႏွင္းဆီေဆာင္ရဲ႕ၾကား ကြက္လပ္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အားကိုးအားထားျပဳရာ အလယ္ကင္တန္း ဆုိတာ ရွိပါတယ္။စိုးျမင့္ေက်ာ္ဆုိတဲ့ ထမင္းေၾကာ္တစ္မ်ိဳးကို လြမ္းမိပါရဲ႕ဗ်ာ။ ပဥၥမႏွစ္နဲ႔ ဆဌမႏွစ္ေတြမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အေခၚ Blockထဲေရာက္ၿပီေပါ့ဗ်ာ။

ေယာက်ၤားေလးအေဆာင္ေတြကေတာ့ A၊ B၊ C၊ D၊ E၊ F (၆) ေဆာင္ရွိတယ္။ F ေဆာင္က တစ္ေယာက္ခန္းေတြျဖစ္ၿပီး ေရခ်ိဳးခန္းအိမ္သာတြဲလွ်က္ပါတယ္။ မိန္းကေလးေတြအတြက္ကေတာ့ G Hall လို႔ေခၚတဲ့ G ေဆာင္။ မတတ္ႏုိင္ဘူး အဲသည္နံပါတ္က်တာကိုးဗ်၊ ဂ်ီက်တဲ့အပ်ိဳႀကီးေတြေနတဲ့ အေဆာင္လုိလုိ၊ ၾကားတဲ့လူေတြက ထင္ၾကတာ.... ဒါေပမယ့္ အဆုိပါ ဂ်ီေဟာသူမ်ားကေတာ့ ေက်ာင္းၿပီးခါနီးအထိ မာန္မခ်ေပါင္..ဗ်ာ။ ဘာလို႔ဒီလုိေျပာရသလဲဆုိေတာ့ ေက်ာင္းၿပီးခါနီးမွာ အႏွီ ဂ်ီေဟာသူမ်ားတစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္အတြဲရသြားလုိ႔ပါဘဲ။ ဖုိင္နယ္ေရာက္ရင္ျဖင့္ ေမာင္မင္းႀကီးသားေတြေရွာင္ႏိုင္မွ လြတ္ပါလိမ့္မယ္.....။

အေဆာင္ canteen လုိ႔ေခၚတဲ့ RIT ပင္မစားေသာက္တန္း ကေတာ့ ႏွစ္ဘက္ႏွစ္ခ်က္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ ေမာ္လၿမိဳင္၊ ေအာင္သိပၸံ၊ က်ားပံ်ေမာင္ေကာင္း၊ ေႏြးေအးေမတၱာေပါင္းကူးဆုိတဲ့ ဆုိင္ေတြရွိတယ္။ ေအာင္သိပၸံ ဆုိင္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ခ်စ္ခင္ျမတ္ႏုိးရတဲ့ ဆရာႀကီးဦးညီလွငယ္ ပါေမာကၡမျဖစ္ခင္အထိ စားတဲ့ဆုိင္ေပါ့။ ေႏြးေအးမွာေတာ့ ထုိင္တဲ့သူစံုတယ္။ ဗိသုကာအတန္းေတြက တခါတရံေႏြးေအးမွာပဲ စာသင္တယ္။ ရဲထြန္းေနာင္တုိ႔လုိ ဖုိင္နယ္မွာ တစ္ေယာက္ထဲရွိခဲ့ သလုိေပါ့။ ေပါင္းကူးမွာေတာ့ အၿငိမ္သမားေတြ ထုိင္တယ္။

အားကစားကြင္းေတြအေနနဲ႔ကလည္း ေဘာလံုးကြင္း (၂) ကြင္း၊ ေရကူးကန္၊ တင္းနစ္ကြင္း စံုလွပါတယ္။ ေၾသာ္.. ၾကားျဖတ္ၿပီးေျပာရရင္ RIT အေဆာင္ေတြမွာ ႏွစ္စဥ္စစ္တုရင္ၿပိဳင္ပြဲရွိသလုိ လက္ေထာက္ခံုၿပိဳင္ပြဲကိုလည္း ၿခိမ့္ၿခိမ့္သဲက်င္းပပါတယ္။

RIT ရဲ႕ ေဘာလံုးပြဲေတြဟာ အင္မတန္စည္ကားၿပီး ခ်စ္စရာေကာင္းပါတယ္။ ဗမာ့ လက္ေရြးစင္ျဖစ္ေနတဲ့ ကိုသန္းတုိးေအာင္က ေဘာလံုးကို ဂုိးသြင္းႏုိင္ေအာင္ပဲ လုပ္ေပးပါတယ္။ ကိုယ္တုိုင္ သြင္းလုိ႔ရလွ်က္နဲ႔ မသြင္းဘူး။ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့အမူအက်င့္ေလးေတြေပါ့။

ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ဇာနည္ေအာင္ ကေတာ့ ေပါင္းကူးတံတားေအာက္မွာ တစ္ပတ္ (၃) ရက္ ကရာေတးသင္ေပးတယ္။ ရတနာဗလလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က နာမည္ေပးထားတဲ့ ကို၀င္းထူးကေတာ့ “သူရေလးရယ္ ငါ့ကို ညေနခင္းေလးတစ္ခု ၀ယ္ေပးပါ” လုိ႔ ကဗ်ာဆန္ဆန္ေျပာရင္း ကၽြန္ေတာ္ကစားၿပီးသည္အထိ ေစာင့္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ သူ႔ေတာင္းဆုိခ်က္အတုိင္း အျဖဴေကာင္းေကာင္းေလးရတဲ့ သဇင္မင္းဆီကုိ ေျခဦးလွည့္ၾကပါေလေရာ။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ တကၠသိုလ္တက္တဲ့အခ်ိန္အထိ တကၠသိုလ္တစ္ခုနဲ႔ တစ္ခုကူူးလူးဆက္ႏြယ္မႈ၊ အႏုပညာဖလွယ္မႈ၊ အားကစားလႈပ္႐ွားမႈစသည္ စသည္ မထပ္ရေအာင္ ၿငိတြယ္ေနတတ္ၾကတယ္။ ပထမႏွစ္စတက္ကတည္းက ‘ပကတိျမား’ ဆုိတဲ့ ၀တၳဳရွင္ ေဒၚၿငိမ္းခက္ခက္ (ေမၿငိမ္း) နဲ႔ က ခင္ေနၿပီးသားဆုိေတာ့ တစ္ေန႔မွာ ေတာင္ငူကင္တန္း ထုိင္ေနရင္းနဲ႔ ထေဖာက္ၾကရာကေန အခံေတြကလည္းရွိေတာ့ ကဗ်ာစာအုပ္ေလးတစ္အုပ္ လုပ္မိၾကတယ္။

“တစ္မုိးထဲေအာက္မွာ” ဆုိတဲ့ ပထမဆံုး graphic design နဲ႔ဆင္ယင္ထားတဲ့၊ အဲသည့္ေခတ္ကာလရဲ႕ ပထမဆံုး offset ပံုႏွိပ္ကဗ်ာစာအုပ္ကေလးပါ။ အသံလႊင့္ဌာနတစ္ခုမွာ တာ၀န္ယူေနတဲ့ ကိုသန္း၀င္းထြဋ္တုိ႔၊ မေမၿငိမ္းတုိ႔၊ အဖြဲ႔အစည္းတစ္ခုမွာလုပ္ေနတဲ့ တာရာမင္းေ၀လုိ႔ေခၚတဲ့ ေရႊဘုန္းရဲ႕အစ္ကိုကို ဒတၱတုိ႔၊ အခုဧည့္လမ္းၫႊန္အျဖစ္ေရာ စာနယ္ဇင္းေလာကမွာပါ နာမည္ရေနတဲ့ ကိုညီ သရ၀ဏ္(ျပည္)တုိ႔ ပါၾကတယ္ေလ။ အေႏွာင့္အယွက္မ်ိဳးစံု ရင္ဆုိင္ ခဲ့ရေပမယ့္ အဲသည္စာအုပ္ကေလးဟာ တကၠသိုလ္ေလာကမွာေရာ ၊ စာေပအသိုင္းအ၀ိုင္းမွာ ပါ ေရာင္းမေလာက္ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။

ေနာက္ၿပီး လူငယ္ေတြခ်ည္းပဲ ပူးေပါင္းၿပီး တကၠသိုလ္အစံုက အေရာင္အေသြးစံုစီခ်ယ္ထားတဲ့ ရာစုသစ္ျမစ္က်ဥ္းဆုိတဲ့ အုပ္စုကလည္းထုိးထြက္လာပါတယ္။ ဒါက တကၠသိုလ္ရပ္၀န္းရဲ႕ စာေပနယ္ကြက္ကြက္ ကေလးပါ။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေလးစားခ်စ္ခင္ရတဲ့အစ္ကုိတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ ကိုေအာင္ေဇာ္မင္း (ခ်ိဳတူးေဇာ္) က အဲသည္အခ်ိန္မွာ မမမာနႀကီးသလား၊ ပန္းေကာက္သူကေလးမ်ား၊ စတုတၳႏွစ္ၿမိဳ႕ျပေက်ာင္းသူ စတဲ့ ဇာတ္ကား ေကာင္းေတြကို ရိုက္ကူးခဲ့ၿပီး ရုပ္ရွင္နယ္ပယ္မွာ ေလးစားရတဲ့သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနပါၿပီ။

မွတ္မွတ္ရရ ကၽြန္ေတာ္ Final Year မွာ RIT ရဲ႕ fun fair လုပ္ဖုိ႔ လႈပ္ရွားမႈေလးေတြ လုပ္ၾကတယ္။ မင္းသမီးေတြနဲ႔ အၿငိမ့္ထြက္ခ်င္ၾကလုိ႔၊ ကၽြန္ေတာ့္ကို ခုိင္းၾကတယ္။ ထံုးစံအတုိင္းေပါ့.. မင္းသမီး (၂) လက္က ရွိၿပီးသား။ လိႈင္မ (လိႈင္သီရိ) ရယ္၊ မိုးခ်ဳပ္( မူမူဆန္း) ရယ္ေပါ့။

ကၽြန္ေတာ္က ရင္းႏွီးတဲ့အစ္ကုိေတြျဖစ္တဲ့ ကိုပိန္ပိန္နဲ႔ ကိုတက္တူတုိ႔ကို အကူအညီေတာင္းၿပီး ေက်ာင္းရဲ႕ ½ - 5 လုိ႔ေခၚတဲ့ သီေရတာထဲမွာ လူရႊင္ေတာ္ေရြးပြဲလုပ္တယ္။ ေတာ္ေတာ္ထူးျခားတယ္။ တစ္ေယာက္ ခ်င္း၊ ႏွစ္ေယာက္ခ်င္းကေန ငါးေယာက္အုပ္စုအထိ မိမိရဲ႕ performance ေတြကို ျပၾကတယ္။ အဲသည္ေတာ့မွ RIT မွာလူျပက္ (လူရႊင္ေတာ္) ေတာ္ေတာ္ေပါမွန္းသိရေတာ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ မကခဲ့ရဘူး။

ေျပာမယ့္ေျပာ ကၽြန္ေတာ္စံုေအာင္ေျပာမွ ရေတာ့မယ္နဲ႔တူတယ္။ ဒါေတြတင္လားဆုိေတာ့ မဟုတ္ဘူးဗ်။ ေဆာင္းဦးလိႈင္တုိ႔ ေန၀င္းသန္းတုိ႔ ေဆးေက်ာင္းသားတစ္သိုက္ကလည္း ေဘာလံုးလည္းကန္ သီခ်င္းလည္းဆုိေပါ့။ သူ႔သီခ်င္းေလးေတြက ခ်ိဳေတာ့ ေတာ္ေတာ္ႀကိဳက္ၾကတယ္ဗ်။ ထားထားလင္း (လြန္းထားထား)၊ ခင္သႏၱာထြန္း (မိုမို) တို႔ကလည္း လံုးခ်င္းေတြထြက္ၿပီး နာမည္ရေနၾကၿပီေလ။

မိုးနီလြင္က လူေသးေသးေပးမယ့္ လက္မေသးဘူး။ သူ႕ရဲ႕ အေရးအသားေလးေတြကလည္း
ေတာ္ေတာ္ညက္ေညာတယ္။ ေျပာေနရင္းနဲ႔ တစ္ခုသတိရလာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ RIT မွာ ၿမိဳ႕ျပအသင္းက ေဘာလံုးမွာ နာမည္ႀကီးဗ်။

အဲသည္ေတာ့ ဟိုစပ္စပ္ ဒီစပ္စပ္လုပ္တတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ ေကာင္းမႈေၾကာင့္ ေဆာင္းဦးလိႈင္တုိ႔ အသင္းနဲ႔ သထံုကြင္းမွာ ေဘာလုံးခ်ိန္းကန္တာေတြ ဘာေတြေတာင္ရွိခဲ့တယ္။ ေဘာလံုးမကန္တတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဖာဂူဆန္ အိုက္တင္ေပးၿပီး ဟုိလိုလုပ္ပါလား၊ ဒီလုိလုပ္ပါလားနဲ႔ အေတာ္ေပ်ာ္ဖုိ႔ေကာင္းခဲ့ပါတယ္။
ဟုတ္ခဲ့ပါတယ္။ တကၠသိုလ္ဘ၀ဆုိတာ ျပန္ၿပီးထပ္ခါတလဲလဲ မက္ခ်င္တဲ့ အိပ္မက္ေတြမဟုတ္လား။

အခု အဲသည္ ေခတ္နဲ႔ ႏွစ္ေပါင္း (၂၀)ေလာက္ေ၀းကြာေနခဲ့ရေပမယ့္၊ အဲသည္ေခတ္က ေက်ာင္းသားေတြဟာ အခုလဲပဲ ေခတ္တေခတ္ကေပးတဲ့ တာ၀န္ေတြကို ႏုိင္သေလာက္ ထမ္းရြက္ေနၾကပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ့္အေတြးေတြ ေယာက္ယတ္ခတ္ေနေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ႏွလံုးသားေတြဟာ ဘယ္ေတာ့မွာ ယိမ္းယိုင္မလြယ္ၾကမွန္း ကၽြန္ေတာ္သိပါတယ္။

ဘယ္ေလာက္ပဲေ၀းေနၾကပါေစ။ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ဘယ္သူက ဘာလုပ္ေနမယ္ဆုိတာ အခ်င္းခ်င္းသိေနၾကပါတယ္။ ခရမ္းေရာင္ဆုိတာကို ဘယ္သူေတြက ဘယ္လုိပဲ အဓိပၸါယ္ဖြင့္ဖြင့္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အဓိပၸါယ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ “ေလးနက္ျခင္း၊ ခုိင္က်ည္ျခင္း၊ အလွတရား” ရယ္လုိ႔ဘဲ ရုိးရုိးေလးေတြးခ်င္မိပါတယ္။ အဲသည္ ခရမ္းေရာင္ေရာင္စဥ္တန္းေတြကို မၾကာခင္ေရာက္လာေတာ့မယ့္ နံနက္မွာ ဒုတိယအႀကိမ္ ျပန္ျမင္ခ်င္တာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ထဲေတာ့ ဟုတ္မယ္မထင္ပါဘူး။

“ျမကၽြန္းညိဳညိဳ၊ ကြန္းခိုရာ တကၠသိုလ္မွာဆုံ၊ စာေပဂီတနဲ႔သာ အႏုပညာ ၊အစစမွာလည္းစံု... “ ေတးသြားေလးကို တုိးတုိးေလး ညည္းရင္းနဲ႔သာ.............

ကိုရ

သမုဒယေက်ာင္း


(ကိုလင္းျမတ္ဦး လုပ္ထားတဲ့ ဗီဒီယိုဖိုင္ေလးပါ။ ေပ်ာက္ပ်က္မွာ စိုးတဲ့အတြက္
ျပန္လည္ကူးယူျပီး ကိုယ္ပိုင္ channel မွာျပန္တင္ထားျခင္းျဖစ္ပါတယ္။)







ျမစ္အစင္းစင္းကေတာ့
ျမစ္ေၾကာင္းက်ဥ္းက်ဥ္းကို
ေရစီးနက္နက္ ထြင္းေဖါက္
ပင္လယ္ဆီေရာက္ေအာင္ သြားခဲ့ၾကတာပဲ…
သမိုင္းဆုိတာ ရွိတယ္…
ပန္းပြင့္ေတြကမွ မလွပေစခဲ့တဲ့သစ္ပင္အတြက္
သစ္ရြက္ေတြနဲ ့စိမ္းလန္းခြင့္
ေမွ်ာ္လင့္ၾကရေအာင္” တဲ့
ေက်ာင္းအိုၾကီးကို နွဳတ္ဆက္
စြယ္ေတာ္ပင္အိုၾကီးကို နွဳတ္ဆက္
ျမက္ေျခာက္ေတာၾကီးကို ေက်ာ္ျဖတ္လုိ ့
ေရညိွေျခာက္ေတြေပၚျဖတ္နင္းရင္း
ေက်ာင္း၀န္းထဲက ထြက္ခဲ့တယ္…
လူ ့ဘ၀ဆိုတာ အတြက္
ထပ္မံရွာေဖြစရာမ်ား
ေတြ ့လို ေတြ ့ျငားနဲ ့ေပါ့…………………။

ကိုသွ်ား

No comments:

Post a Comment